SVET STARŠEV - zapisniki
crta.gif (65 bytes)

ZAPISNIK SEJE SVETA STARŠEV, DNE 29. 9. 2003

Dnevni red:

  1.  Konstituiranje sveta staršev

  2. Poročilo o realizaciji LDN za šolsko leto 2002/2003

  3. Analiza učnega uspeha 

  4. Sodelovanje staršev s šolo v šolskem letu 2002/2003 – analiza

  5. Obravnava LDN in hišnega reda za šolsko leto 2003/2004

  6. Razno

Prisotni: Vsi predstavniki staršev razen predstavnikov staršev iz oddelkov: 7. A/9, 7. C/9, 8. B, 1. G/8, 1.,2.,3. razred Trnovo , ravnatelj, pomočnica ravnatelja, šolska psihologinja

Ad 1) Za predsednika sveta staršev je bil ponovno izvoljen g. Boris Rijavec.

Ad 2) Poročilo je podal g. ravnatelj. LDN je bil v celoti realiziran, v nekaterih segmentih tudi presežen.

          Predstavniki staršev na poročilo niso imeli vprašanj oziroma pripomb.

Ad 3) Analizo, ki jo je  naredila pedagoginja,  je podal in rezultate  interpretiral g. ravnatelj. Analiziran je bil uspeh po oddelkih in po predmetih.

Člani so postavili vprašanje glede velikega števila učencev s popravnimi izpiti, zanimali so jih tudi vzroki za veliko število negativnih ocen pri matematiki.

V zvezi s popravnimi izpiti je psihologinja povedala, da je večina teh učencev napredovala v 8. razred z negativnimi ocenami in so učenci vložili premalo truda, da bi vse primanjkljaje v znanju nadoknadili.

Glede negativnih ocen pri matematiki je ravnatelj povedal, da je to predmet, ki vsako leto povzroča učencem največ težav. Pomočnica ravnatelja je k temu dodala, da je matematika dejansko težak predmet, ki zahteva ustrezen nivo razvitosti logičnih sposobnosti kot tudi redno delo. So pa tudi razlike med generacijami.

Ad 4) Analizo je podala šolska psihologinja. Glavne ugotovitve so, da je na razredni stopnji boljše sodelovanje staršev s šolo, tako glede obiska govorilnih ur kot tudi roditeljskih sestankov. Še vedno nismo zadovoljni z udeležbo staršev na tematskih roditeljskih sestankih ( lani v 5. razredu le 40% udeležba).

Člani so postavili vprašanje, kako spodbuditi boljše sodelovanje staršev, razmišljali so o tem, da bi bilo nujno prenesti informacije vsem staršem v oddelkih, ki jih zastopajo.

Eden od članov je vprašal, v kakšnih primerih se starše povabi v šolo. Ob tem je izhajal iz lastne izkušnje, ko jih je učiteljica v 2. razredu povabila v šolo, ker jih pač v šoli še ni bilo. Šolska psihologinja je povedala, da ob vsakem redovalnem obdobju učitelji tudi poročajo o obisku staršev in da je naš dogovor tak, da starše, ki jih ni bilo, razrednik povabi. Ob tem je poudarila pomen sodelovanja staršev s šolo, izmenjave informacij o otroku in nenazadnje – otrokom je to pomembno. Pomočnica ravnatelja je še dodala, da rezultati dobrega sodelovanja staršev s šolo nikoli ne izostanejo.

Vprašanje je še bilo, kakšna je udeležba staršev glede na učno uspešnost učencev. Psihologinja je povedala, da te analize letos ni naredila, lani pa je ugotavljala, da starši učno manj uspešnih otrok pogosteje prihajajo v šolo, tudi učitelji v teh primerih starše, če jih ni samoiniciativno, v šolo povabijo.

Eden od članov je imel pripombo, da na dopoldanskih govorilnih urah nekateri starši vzamejo preveč časa in zato drugi ne pridejo na vrsto.

Psihologinja je povedala, da razredniki nekatere starše, kjer predvidevajo daljši pogovor, vabijo tudi izven govorilnih ur.

Ad 5) LDN za šolsko leto 2003/2004 je predstavila pomočnica ravnatelja, hišni red pa ravnatelj. Vprašanj in pripomb staršev ni bilo.

Ad 6) Člane sveta je zanimalo:

·        Zakaj letos 10 – minutni odmor za malico? 

Pomočnica ravnatelja je odgovorila, da smo, po obstoječih predpisih, dolžni imeti en dvajsetminutni odmor. Poleg tega pa so naše izkušnje take, da je na predmetni stopnji časa dovolj, na razredni stopnji pa učitelji lahko čas za malico tudi prilagodijo potrebam.Tudi učenci 5. razreda gredo lahko po malico 5 minut prej.

·        Ali bi bilo možno odjaviti kosilo tudi kasneje oz. preko dežurnih učencev?

 Pomočnica ravnatelja pove, da to ni možno, da preko dežurnih zbiramo število kosil le v primerih športnih dni, ekskurzij, ipd.

·        Učenci vozači imajo ob dnevih, ko imajo 7. uro pouk, premalo časa, da pokosijo. Pomočnica ravnatelja je povedala, da je dogovor z učitelji, da v takih primerih pustijo učence prej od ure. Seveda pa mora učenec sam to povedati učitelju. Sicer pa je dejansko težko narediti selekcijo, kdo ima prednost pri kosilu, saj se veliko učencem mudi k različnim dejavnostim (npr. glasbena šola, ipd.)

Podan je bil  predlog, da imajo učenci vozači prednost pri kosilu. Identificirajo se lahko z vozovnico.

·        Kakšne so možnosti, da bi bil v času kosil vedno prisoten dežurni učitelj?

Pomočnica ravnatelja je odgovorila, da je, v okviru možnosti, za to vedno poskrbljeno. Da pa se lahko dejansko zgodi, da v času 6. šolske ure ni možno zagotoviti dežurnega učitelja.

·        Čas od malice do kosila je predolg, ko imajo učenci 7 ur pouka.

Ravnatelj je odgovoril, da drugačna organizacija ni možna.

·        Zakaj učenec, ki nima kartončka ne more h kosilu?

Ravnatelj in pomočnica ravnatelja sta pojasnila vzroke za tak ukrep (zlorabe). Pomočnica ravnatelja je še povedala, da to velja le za predmetno stopnjo, čeprav je ena od članic povedala svojo izkušnjo, da otrok v 4. razredu ni smel na kosilo.

Psihologinja je k temu dodala, da bi morala biti reakcija staršev na to zahtevo drugačna in do bi to moralo biti tudi zanje sporočilo, da otroka na to opozarjajo in navajajo, da ima vedno kartonček s seboj.

·        Ali so pravila lepega vedenja zajeta v učnih načrtih?

Ravnatelj je odgovoril, da učimo otroke lepega vedenja od prvega dne, ko pridejo v šolo in to neprestano. Je pa to zagotovo tudi pomembna naloga družine in zgled, ki ga otrok dobi.

·        Ali je možno v 3. a razredu prenesti razredno uro na drug dan, ker nekateri otroci ne morejo priti pravočasno v glasbeno šolo?

Ravnatelj je povedal, da to ni možno (število ur pouka, dopolnilni pouk, ipd.), pomočnica ravnatelja pa je še dodala, da morajo učenci obeh oddelkov končati pouk ob istem času zaradi podaljšanega bivanja.

·        Nekateri starši učencev, ki obiskujejo izbirni predmet italijanščina so potožili, da je snov otrokom pretežka. Ravnatelj je povedal, da je tak učni načrt, ki si ga lahko vsak ogleda na spletu. Povedal je tudi za možnosti zamenjave izbirnega predmeta. Pomočnica ravnatelja je še povedala, da smo predvidevali, da bo to za nekatere otroke pretežko, a da na to žal nismo mogli vplivati.

·        Ali so učenci v 7. razredu devetletke res bolj obremenjeni? Odgovor je bil pozitiven.

·        Kako so oblikovane skupine pri nivojskem pouku? Ravnatelj je razložil, da so se otroci za to odločili skupaj s starši potem, ko so jim vse potrebno razložili učitelji posameznih predmetov pri pouku. Pojasnil je tudi našo različno organiziranost nivojskega pouka pri posameznih predmetih.

·        Člani so izrazili tudi željo, da bi bil zapisnik sveta staršev na nek način dostopen vsem. Ena od možnosti je objava na spletni strani.

Zapisala: Barbika Šaver

 


[Prva stran] [O šoli] [Informacije] [Projekti] [Kulturni kotiček] [Zanimivosti] [O Solkanu] [Virtualna šola]

[Strani učencev]