| |
SVET STARŠEV - zapisniki
|
ZAPISNIK SEJE SVETA
STARŠEV, DNE 29. 9. 2003
Dnevni red:
-
Konstituiranje
sveta staršev
-
Poročilo o realizaciji LDN
za šolsko leto 2002/2003
-
Analiza učnega uspeha
-
Sodelovanje staršev s šolo
v šolskem letu 2002/2003 – analiza
-
Obravnava LDN in hišnega
reda za šolsko leto 2003/2004
-
Razno
Prisotni:
Vsi predstavniki staršev razen predstavnikov staršev iz oddelkov: 7. A/9,
7. C/9, 8. B, 1. G/8, 1.,2.,3. razred Trnovo , ravnatelj, pomočnica ravnatelja,
šolska psihologinja
Ad 1)
Za predsednika sveta staršev je bil ponovno izvoljen g. Boris Rijavec.
Ad 2)
Poročilo je podal g. ravnatelj. LDN je bil v celoti realiziran, v nekaterih
segmentih tudi presežen.
Predstavniki staršev na
poročilo niso imeli vprašanj oziroma pripomb.
Ad 3)
Analizo, ki jo je naredila pedagoginja, je podal in rezultate interpretiral
g. ravnatelj. Analiziran je bil uspeh po oddelkih in po predmetih.
Člani so postavili vprašanje glede
velikega števila učencev s popravnimi izpiti, zanimali so jih tudi vzroki za
veliko število negativnih ocen pri matematiki.
V zvezi s popravnimi izpiti je
psihologinja povedala, da je večina teh učencev napredovala v 8. razred z
negativnimi ocenami in so učenci vložili premalo truda, da bi vse primanjkljaje
v znanju nadoknadili.
Glede negativnih ocen pri matematiki je
ravnatelj povedal, da je to predmet, ki vsako leto povzroča učencem največ
težav. Pomočnica ravnatelja je k temu dodala, da je matematika dejansko težak
predmet, ki zahteva ustrezen nivo razvitosti logičnih sposobnosti kot tudi redno
delo. So pa tudi razlike med generacijami.
Ad 4)
Analizo je podala šolska psihologinja. Glavne ugotovitve so, da je na razredni
stopnji boljše sodelovanje staršev s šolo, tako glede obiska govorilnih ur kot
tudi roditeljskih sestankov. Še vedno nismo zadovoljni z udeležbo staršev na
tematskih roditeljskih sestankih ( lani v 5. razredu le 40% udeležba).
Člani so postavili vprašanje, kako
spodbuditi boljše sodelovanje staršev, razmišljali so o tem, da bi bilo nujno
prenesti informacije vsem staršem v oddelkih, ki jih zastopajo.
Eden od članov je vprašal, v kakšnih
primerih se starše povabi v šolo. Ob tem je izhajal iz lastne izkušnje, ko jih
je učiteljica v 2. razredu povabila v šolo, ker jih pač v šoli še ni bilo.
Šolska psihologinja je povedala, da ob vsakem redovalnem obdobju učitelji tudi
poročajo o obisku staršev in da je naš dogovor tak, da starše, ki jih ni bilo,
razrednik povabi. Ob tem je poudarila pomen sodelovanja staršev s šolo,
izmenjave informacij o otroku in nenazadnje – otrokom je to pomembno. Pomočnica
ravnatelja je še dodala, da rezultati dobrega sodelovanja staršev s šolo nikoli
ne izostanejo.
Vprašanje je še bilo, kakšna je
udeležba staršev glede na učno uspešnost učencev. Psihologinja je povedala, da
te analize letos ni naredila, lani pa je ugotavljala, da starši učno manj
uspešnih otrok pogosteje prihajajo v šolo, tudi učitelji v teh primerih starše,
če jih ni samoiniciativno, v šolo povabijo.
Eden od članov je imel pripombo, da na
dopoldanskih govorilnih urah nekateri starši vzamejo preveč časa in zato drugi
ne pridejo na vrsto.
Psihologinja je povedala, da razredniki
nekatere starše, kjer predvidevajo daljši pogovor, vabijo tudi izven govorilnih
ur.
Ad 5)
LDN za šolsko leto 2003/2004 je predstavila pomočnica ravnatelja, hišni red pa
ravnatelj. Vprašanj in pripomb staršev ni bilo.
Ad 6)
Člane sveta je zanimalo:
·
Zakaj
letos 10 – minutni odmor za malico?
Pomočnica ravnatelja je odgovorila, da
smo, po obstoječih predpisih, dolžni imeti en dvajsetminutni odmor. Poleg tega
pa so naše izkušnje take, da je na predmetni stopnji časa dovolj, na razredni
stopnji pa učitelji lahko čas za malico tudi prilagodijo potrebam.Tudi učenci 5.
razreda gredo lahko po malico 5 minut prej.
·
Ali bi
bilo možno odjaviti kosilo tudi kasneje oz. preko dežurnih učencev?
Pomočnica ravnatelja pove, da to ni
možno, da preko dežurnih zbiramo število kosil le v primerih športnih dni,
ekskurzij, ipd.
·
Učenci
vozači imajo ob dnevih, ko imajo 7. uro pouk, premalo časa, da pokosijo.
Pomočnica ravnatelja je povedala, da je dogovor z učitelji, da v takih primerih
pustijo učence prej od ure. Seveda pa mora učenec sam to povedati učitelju.
Sicer pa je dejansko težko narediti selekcijo, kdo ima prednost pri kosilu, saj
se veliko učencem mudi k različnim dejavnostim (npr. glasbena šola, ipd.)
Podan je
bil predlog, da imajo učenci vozači prednost pri kosilu. Identificirajo se
lahko z vozovnico.
·
Kakšne so
možnosti, da bi bil v času kosil vedno prisoten dežurni učitelj?
Pomočnica ravnatelja je
odgovorila, da je, v okviru možnosti, za to vedno poskrbljeno. Da pa se lahko
dejansko zgodi, da v času 6. šolske ure ni možno zagotoviti dežurnega učitelja.
·
Čas od
malice do kosila je predolg, ko imajo učenci 7 ur pouka.
Ravnatelj je odgovoril, da drugačna organizacija ni možna.
·
Zakaj
učenec, ki nima kartončka ne more h kosilu?
Ravnatelj in pomočnica ravnatelja sta
pojasnila vzroke za tak ukrep (zlorabe). Pomočnica ravnatelja je še povedala, da
to velja le za predmetno stopnjo, čeprav je ena od članic povedala svojo
izkušnjo, da otrok v 4. razredu ni smel na kosilo.
Psihologinja je k temu dodala, da bi
morala biti reakcija staršev na to zahtevo drugačna in do bi to moralo biti tudi
zanje sporočilo, da otroka na to opozarjajo in navajajo, da ima vedno kartonček
s seboj.
·
Ali so
pravila lepega vedenja zajeta v učnih načrtih?
Ravnatelj je odgovoril, da učimo otroke
lepega vedenja od prvega dne, ko pridejo v šolo in to neprestano. Je pa to
zagotovo tudi pomembna naloga družine in zgled, ki ga otrok dobi.
·
Ali je
možno v 3. a razredu prenesti razredno uro na drug dan, ker nekateri otroci ne
morejo priti pravočasno v glasbeno šolo?
Ravnatelj je povedal, da to ni možno
(število ur pouka, dopolnilni pouk, ipd.), pomočnica ravnatelja pa je še dodala,
da morajo učenci obeh oddelkov končati pouk ob istem času zaradi podaljšanega
bivanja.
·
Nekateri
starši učencev, ki obiskujejo izbirni predmet italijanščina so potožili, da je
snov otrokom pretežka. Ravnatelj je povedal, da je tak učni načrt, ki si ga
lahko vsak ogleda na spletu. Povedal je tudi za možnosti zamenjave izbirnega
predmeta. Pomočnica ravnatelja je še povedala, da smo predvidevali, da bo to za
nekatere otroke pretežko, a da na to žal nismo mogli vplivati.
·
Ali so
učenci v 7. razredu devetletke res bolj obremenjeni? Odgovor je bil pozitiven.
·
Kako so
oblikovane skupine pri nivojskem pouku? Ravnatelj je razložil, da so se otroci
za to odločili skupaj s starši potem, ko so jim vse potrebno razložili učitelji
posameznih predmetov pri pouku. Pojasnil je tudi našo različno organiziranost
nivojskega pouka pri posameznih predmetih.
·
Člani so
izrazili tudi željo, da bi bil zapisnik sveta staršev na nek način dostopen
vsem. Ena od možnosti je objava na spletni strani.
Zapisala: Barbika Šaver
|
|
[Prva stran]
[O šoli] [Informacije] [Projekti] [Kulturni kotiček] [Zanimivosti] [O Solkanu] [Virtualna šola]
[Strani
učencev]
|