UVOD V KIDLINK PROJEKT PROMET
Sem Lidija Abramič,
razredna učiteljica na OŠ Solkan. Novosti so me vedno pritegnile in tako je bilo tudi
tokrat. Gospa Šavli, naša koordinatorka, je dala pobudo za Kidlink projekt Promet. Ker
je to zelo primerna tema za razredno stopnjo, sem se z veseljem odzvala. Pritegnil me je
drugačen način pridobivanja novih znanj. Tudi učenci so z veseljem sodelovali,
reševali so učne liste, izdelovali izdelke, risali, iskali pesmi, …
Učenci so sproti z zanimanjem spremljali potek projekta na
internetu in veseli so bili, če so našli svoj opis, risbo ali nalogo. Svoje znanje pa so
dopolnili z branjem gradiv ostalih šol po Sloveniji, ki so se tudi vključile v ta
projekt.
Z učenci smo izvedli naslednje naloge:Brali smo zgodbice in iskali pesmi na temo
promet.
S pomočjo ankete smo
ugotavljali, s katerimi prevoznimi sredstvi so se že peljali in na podlagi le tega
izdelali histogram.
Šteli promet pred šolo ter
podatke prikazali v obliki histograma.
Izvedli
naravoslovni dan, obiskali avtobusno postajo v Solkanu in avtobusno postajo v Novi Gorici.
|
- Učenci so opravili intervju
s prometnikom.
- Pri
likovni vzgoji smo risali v različnih tehnikah. V
računalniški učilnici smo izdelali risbe v računalniškem programu Slikar.
- Ob zaključku projekta smo osvežili znanje z
reševanjem interaktivnih vaj o prometu in zapisali utrinke in mnenja.
Mnenje učitelja:
Sama tema
Promet ponuja veliko možnosti za drugačno delo pri različnih predmetih pri pouku. Tako
smo le to tematiko vključili v delo pri pouku matematike, slovenskem jeziku, spoznavanju narave in
družbe, likovni vzgoji in glasbeni vzgoji.
Sam projekt pa je, ne le od učencev pač pa
tudi od učitelja , zahteval dodatno angažiranost in
inovativnost. Vedno si moral biti korak pred učenci in jih usmerjati, ne pa tudi
pokazati načine reševanja problemov vezanih na tematiko prometa pri različnih učnih
urah.
Projekt Promet je potekal 3 tedne.
Lidija Abramičs |