Up30.gif (1052 bytes)         Izvedba projekta Promet v 3. razredu

Kot učiteljica tretjega razreda sem se na pobudo naše koordinatorke gospe Viljenke Šavli z veseljem vključila v Kidlink projekt Promet. Predvsem me je pritegnil zanimiv, ustvarjalen in nevsakdanji način pridobivanja novega znanja. Delo je bolj poglobljeno, vključuje precej praktičnega dela; ob zaključku projekta pa učenci pridobljeno znanje preverijo in ga dopolnijo z gradivi ostalih šol, ki so se pridružile projektu.

Z učenci smo izvedli naslednje praktične naloge:

1. Ogledali smo si glavne prometne poti v domačem kraju in izpostavili najnevarnejše točke na poti od doma do šole.

2. Opazovali smo promet ter ugotavljali pravilno in nepravilno ravnanje udaležencev v prometu.

3. Šteli smo promet in na podlagi histograma ugotovili najbolj prometne in obenem najnevarnejše poti tako za pešca kot kolesarja.

4. Ogledali smo si bližnje kolesarske steze ter prometne znake, ki jih mora kolesar poznati.

5. Na podlagi opazovanja smo izdelali maketo prometnih poti in najnevarnejših točk v bližnji okolici.

6. S skrbnim opazovanjem kolesa smo spoznali njegove sestavne dele, njihove naloge ter obvezno opremo.

7. S praktičnim poskusom smo spoznali pravilno vožnjo s kolesom ter zavijanje na desno.

8. Intervjuvali smo četrtošolce v zvezi z zahtevnostjo kolesarskega izpita.

9. Povabili smo na razgovor policista, mu zastavljali vprašanja in mu predstavili naše ugotovitve ter pomanjkljivosti za varnejšo vožnjo v domačem kraju.

10. Svoje znanje smo preverili na delovnih listih in interaktivnih vajah.
Jana Klavora

 

backpen.gif (1885 bytes)backpen.gif (1885 bytes)backpen.gif (1885 bytes)

[Prva stran] [Kazalo][O šoli] [Informacije] [Projekti] [Kulturni kotiček] [Zanimivosti] [O Solkanu] [Virtualna šola]

[Strani učencev]