Kot učiteljica tretjega razreda sem se na pobudo naše koordinatorke
gospe Viljenke Šavli z veseljem vključila v Kidlink projekt Promet. Predvsem me je
pritegnil zanimiv, ustvarjalen in nevsakdanji način pridobivanja novega znanja. Delo je
bolj poglobljeno, vključuje precej praktičnega dela; ob zaključku projekta pa učenci
pridobljeno znanje preverijo in ga dopolnijo z gradivi ostalih šol, ki so se pridružile
projektu.Z učenci smo izvedli naslednje praktične
naloge:
1. Ogledali smo si glavne
prometne poti v domačem kraju in izpostavili najnevarnejše točke na poti od doma do
šole.
2. Opazovali smo promet ter
ugotavljali pravilno in nepravilno ravnanje udaležencev v prometu.
3. Šteli smo promet in na
podlagi histograma ugotovili najbolj prometne in obenem najnevarnejše poti tako za pešca
kot kolesarja. |
4. Ogledali smo si bližnje kolesarske steze ter prometne znake,
ki jih mora kolesar poznati.5. Na podlagi opazovanja smo izdelali maketo prometnih poti in
najnevarnejših točk v bližnji okolici.
6. S skrbnim opazovanjem
kolesa smo spoznali njegove sestavne dele, njihove naloge ter obvezno opremo.
7. S praktičnim poskusom
smo spoznali pravilno vožnjo s kolesom ter zavijanje na desno.
8. Intervjuvali smo
četrtošolce v zvezi z zahtevnostjo kolesarskega izpita.
9. Povabili smo na razgovor
policista, mu zastavljali vprašanja in mu predstavili naše ugotovitve ter
pomanjkljivosti za varnejšo vožnjo v domačem kraju.
10. Svoje znanje smo
preverili na delovnih listih in interaktivnih vajah.
Jana Klavora |