(tedensko število vzgojno-izobraževalnih ur)
|
1.r. |
2.r. |
3.r. |
4.r. |
5.r. |
6.r. |
7.r. |
8.r. |
9.r.
|
SLJ |
6 |
7 |
7 |
5 |
5 |
5 |
4 |
3,5 |
4,5 |
MAT |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
TJA |
|
|
|
2 |
3 |
4 |
4 |
3 |
3 |
SPO |
3 |
3 |
3 |
|
|
|
|
|
|
DRU |
|
|
|
2 |
3 |
|
|
|
|
LVZ |
2 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
GVZ |
2 |
2 |
2 |
1,5 |
1,5 |
1 |
1 |
1 |
1 |
ŠVZ |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
2 |
GEO |
|
|
|
|
|
1 |
2 |
1,5 |
2 |
ZGO |
|
|
|
|
|
1 |
2 |
2 |
2 |
DIE |
|
|
|
|
|
|
1 |
1 |
|
NAR |
|
|
|
|
|
2 |
3 |
|
|
NIT |
|
|
|
3 |
3 |
|
|
|
|
BIO |
|
|
|
|
|
|
|
1,5 |
2 |
KEM |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
2 |
FIZ |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
2 |
TIT |
|
|
|
|
|
2 |
1 |
1 |
|
IZBIRNI PREDMETI |
|
|
|
|
|
|
2/3 |
2/3 |
2/3 |
GOS |
|
|
|
|
1 |
1,5 |
|
***** |
***** |
** |
20 |
21 |
22 |
23,5 |
25,5 |
25,5 |
27/28 |
27,5
/28,5 |
27,5
/28,5
|
*** |
6 |
6 |
6 |
8 |
9 |
11 |
12-14 |
14-16 |
12-14
|
**** |
35 |
35 |
35 |
35 |
35 |
35 |
35 |
35 |
32
|
ND* |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
KD* |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
ŠD* |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
TD* |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
** število ur pouka na teden, ***število
predmetov, ****število tednov pouka
*ND – naravoslovni dan, KD – kulturni dan, ŠD- športni dan, TD –
tehniški dan
OBLIKE DIFERENCIACIJE
Učitelj
od 1. do 9. razreda pri pouku in pri drugih oblikah organiziranega
dela diferencira delo z učenci glede na njihove zmožnosti (notranja
diferenciacija).
FLEKSIBILNA DIFERENCIACIJA V 4., 5., 6. IN 7. RAZREDU
V 4., 5., 6. in 7. razredu se pri
slovenščini, matematiki in angleščini lahko pouk v obsegu največ ene
četrtine ur, namenjenih tem predmetom, organizira kot nivojski pouk
(fleksibilna diferenciacija). Učenci se za raven zahtevnosti pouka pri
teh predmetih in za zamenjavo ravni zahtevnosti odločajo ob pomoči
učiteljev, staršev in po potrebi šolske svetovalne službe.
V šolskem letu 2011/2012 bomo v 4. in 5.
razredu izvajali fleksibilno diferenciacijo v obsegu do največ ene
četrtine letnega števila ur pri matematiki, v 6. razredu
pri matematiki in slovenščini, v 7. razredu pri
matematiki, tujem jeziku in slovenščini.
Fleksibilno diferenciacijo bomo organizirali občasno. V 4. razredu
bomo to obliko dela uvedli meseca aprila.
DIFERENCIACIJA V 8. IN 9.
RAZREDU
V
8. in 9. razredu bo pouk pri matematiki, slovenščini in angleščini
organiziran v heterogenih učnih skupinah. V 8. razredu
so trije oddelki razdeljeni na štiri heterogene skupine, v 9. razredu
pa dva oddelka na štiri heterogene skupine.
IZBIRNI PREDMETI
V šolskem
letu 2011/2012 se učenci 7., 8., in 9. razreda lahko vključujejo v
naslednje izbirne predmete:
Družboslovno – humanistični sklop
|
UČITELJ/-ICA
|
PREDMET
|
Andreja Kocjan |
Likovno snovanje 1 (7. r.) |
Andreja Kocjan |
Likovno snovanje 2 (8. r.) |
Andreja Kocjan |
Likovno snovanje 3 (9. r.) |
Damjana Čibej |
Italijanščina 1 (7. r.) |
Damjana Čibej |
Italijanščina 2 (8. r.) |
Damjana Čibej |
Italijanščina 3 (9. r.) |
Katja Rogelja Semolič |
Verstva in etika I |
Matej Petejan |
Ansambelska igra (7. ,8. , 9. r.) |
Naravoslovno – tehnični sklop |
UČITELJ/-ICA
|
PREDMET
|
Andrej Jelen |
Multimedija (8. r.) |
Andrej Jelen |
Računalniška omrežja (9. r.) |
Andrej Jelen |
Urejanje besedil (7. r.) |
Haira Gomišček Urbančič |
Izbrani šport – Odbojka (7. r., 8. r., 9. r.) |
Lea Markočič Čibej/ Mojca Brezigar |
Genetika (9. r.) |
Lea Markočič Čibej/ Mojca Brezigar |
Rastline in človek (7., 8., 9.) |
Marinka Petrovčič |
Šport za zdravje (7., 8.
r.) |
Marinka Petrovčič |
Šport za sprostitev ( 8., 9.r.) |
Matejka Černe |
Poskusi v kemiji (9. r.) |
Mojca Milone |
Sonce, Luna Zemlja (7. r., 8. r., 9. r.) |
Mojca Milone |
Obdelava gradiv – Umetne snovi (7. r., 8. r., 9. r.) |
Nuša Furlani |
Sodobna priprava hrane (7. r., 8. r., 9. r.) |
Samuel Brajnik |
Izbrani šport – Nogomet (7. r., 8. r., 9. r.) |
Pri treh
izbirnih predmetih bomo pouk izvajali v strnjeni obliki, in sicer:
Urejanje
besedil – 1. polletje
Likovno snovanje 1 – 1. polletje
Sodobna priprava hrane 1 – 1. polletje
Sodobna priprava hrane 2 – 2. polletje
|