Delovni list 2
Od strani 8 - 13
1. Opiši kapitana in nariši ga.
2. S katerimi besedami kapitan zmerja krmarja?
Izpiši jih in razloži.
3. Kaj kapitan svetuje krmarju o orientaciji?
4. Pomen besed se spremeni, če spremeniš en sam
glas v njih. Oglej si pare:
tehtal - tuhtal
pitje - petje
pogumni - pogubni (kapitan)
Razloži pomen tako, da besede uporabiš v povedih.
5. Zakaj je kapitan videl dve Severnici?
6. Kaj pomeni besedna zveza mrtvo pijan?
7. Ves nered na nebu in morju je povzročila
Severnica. Zakaj?
Od strani 13 - 24
1. Kako govori mala Luna?
2. Zakaj misliš, da psiček poudarja glas r
(hurra, krrrajec)?
3. Kaj misliš, da pomeni pregovor:
PES, KI LAJA, NE GRIZE?
4. Nariši svoj odsev na gladini jezera. (Voda je
bistro, srebrno zrcalo, ki kaže tvojo sliko.) |
Žalosten (-a) sem Srečen(-a) sem
Klikni na smeška!
5. Kako poimenuje SONCE, ki bo Luno ogrelo in
posušilo?
1.
2.
3.
4.
6. Razloži, kaj pomeni:
- ZMERAJ MI SOLI PAMET.
- NAJ SE SAMA GRE SOLIT.
Od strani 23 do str. 31
1. Zakaj sta se maček in muca jezila na Luno?
("Ah, ta prekleta Luna!
Vse je pokvarila!")
2. Kako se ti obnašaš, če ti je fant ali dekle
všeč?
Od str. 32 do str. 35
3. Luna je zrasla v veliko polno Luno.
Skozi daljnogled jo je opazoval Zvezdogled. Kakšno
je videl?
4. Zvezdogled je želel spoznati še Lunino
temno stran. Kako je hotel to doseči?
5. Luna mu je očitala, da je dvoličen. Kaj to
pomeni?
Avtorica: Majda Veršnjak |