Delovni list
1.
Pojdi v knjižnico in zberi vse knjige, ki jih je:
- napisal Boris A. Novak,
- ilustriral Danijel Demšar.
Skupaj z drugimi člani projekta pripravi v šolski
knjižnici mini razstavo zbranih del.
2. V ustrezni literaturi poišči nekaj osnovnih
informacij o Borisu A. Novaku. Predstavi jih v obliki miselnega vzorca.
3. V eni povedi razloži, o čem govori knjiga, ki si
jo prebral.
4. Določi:
* kraj dogajanja
* čas dogajanja
* glavno osebo
* stranske osebe
5. a) Predstavi glavno osebo z njenimi ključnimi
zunanjimi lastnostmi tako, da jo narišeš.
b) Okoli narisane glavne osebe napiši še ključne
besede, ki bodo predstavljale njene notranje lastnosti.
6. Luna in Sonce sta enako pomembna za življenje na
Zemlji.
a. Izpiši iz besedila, kako predstavi vlogo vsakega
od njiju pisatelj. Odgovor zapiši okoli ključne besede.
SONCE
LUNA
b. Kaj pa ti misliš, zakaj sta oba pomembna?
Napiši.
|
7. Naslov knjige je Mala in
velika Luna. Ali predstavlja knjiga dve različni Luni? Razloži zakaj
takšen naslov. 8. Luna je v nenehnem
nastajanju in zamiranju, rasti in padanju, večanju in manjšanju.
Kdo, kaj v naravi še ima takšno usodo?
9. V knjig lahko najdeš kar nekaj pregovorov oz.
stalnih besednih zvez (frazemov). Izpiši jih nekaj ter razloži njihov pomen.
Npr.:
Stalna besedna zveza, pregovor |
Pomeni pa. |
- pasje življenje |
- težko življenje |
|
|
|
|
|
|
10.
V knjigi si izberi pesem, ki ti je bila najbolj všeč. Nauči se jo (ali vsaj en del) na
pamet ter jo povej sošolkam in sošolcem.
11. a) Kaj pa ilustracija? Katera se ti je vtisnila
najgloblje v spomin? Opiši jo.
b) Zakaj? Razloži.
12. Knjigo lahko priporočiš tudi drugim, ki radi
berejo. S katerimi ključnimi besedami jo boš predstavil/a? Podčrtaj ustrezne in dodaj
še nekaj svojih (vsaj pet).
zanimiva, lepa, čudna, smešna, dolgočasna,
predolga, krasna, za mlajše otroke, žalostna, napeta, prekratka, zabavna, prebrati bi jo
morali tudi sošolci, za babico in dedka, vesela.
Delovni list sestavili mentorici:
Nevenka Ferara
Martina Kroflič Ferleš |