Cilji vrtca

Home | Informacije | Oddelki | Delavci vrtca | Program vrtca | Cilji vrtca | Poslovalni čas | Vpis/izpis | Cene | Starši

KURIKULUM ZA VRTCE

Strokovni svet RS za splošno izobraževanje je 18. marca 1999 sprejel  nacionalni dokument – Kurikulum za vrtce. Le ta pomeni strokovno podlago za delo v vseh javnih vrtcih – v vseh oddelkih.

Kurikulum za vrtce opredeljuje naslednja področja dejavnosti v vrtcu: gibanje, jezik, umetnost, družbo, naravo in matematiko. 

Vzgojno delo z otroki skrbno načrtujemo. Načrtovanje v obliki letnih delovnih načrtov vrtca, enote in posameznih oddelkov zajema celotno življenje v vrtcu.

Otrokom omogočamo pestre dejavnosti, delovno in ustvarjalno klimo, v kateri se dobro počutijo in kjer lahko razvijajo in odkrivajo svoje sposobnosti in interese, izražajo svoje želje in potrebe, se učijo medsebojnih odnosov in strpnosti drug do drugega.   

Naša glavna vodila so:

  •  dobro in varno počutje otroka v vrtcu,

  • ustvarjanje možnosti za celovit otrokov razvoj

  • prijazno, strokovno in kreativno osebje,

  • odprtost vrtca družini in okolju.

CILJI

  •  razvijanje sposobnosti razumevanja in sprejemanja sebe in drugih,

  • razvijanje sposobnosti za dogovarjanje, upoštevanje različnosti in sodelovanje v skupinah,

  • razvijanje sposobnosti prepoznavanja čustev in spodbujanje čustvenega doživljanja in izražanja,

  • negovanje radovednosti, raziskovalnega duha, domišljije, neodvisnega mišljenja,

  • spodbujanje jezikovnega razvoja za učinkovito in ustvarjalno rabo govora,

  • spodbujanje umetniškega doživljanja in izražanja,

  • spodbujanje gibalnih sposobnosti in spretnosti,

  • posredovanje znanj različnih področij znanosti in iz vsakodnevnega življenja,

  • razvijanje samostojnosti pri higienskih navadah in skrbi za zdravje.

PRI VZGOJNEM DELU UPOŠTEVAMO NAČELA:

  •  demokratičnosti,

  • pluralizma,

  • avtonomnosti,

  • strokovnosti in odgovornosti zaposlenih,

  • enakih možnosti otrok in staršev,

  • individualizacije,

  • pravice do izbire in drugačnosti,

  • ohranjanje ravnotežja med vsemi vidiki otrokovega duševnega, socialnega in telesnega razvoja.