KURIKULUM ZA VRTCE
Strokovni svet RS
za splošno izobraževanje je 18. marca 1999 sprejel nacionalni dokument
– Kurikulum za vrtce. Le ta pomeni strokovno podlago za delo v vseh
javnih vrtcih – v vseh oddelkih.
Kurikulum za vrtce
opredeljuje naslednja področja dejavnosti v vrtcu: gibanje, jezik,
umetnost, družbo, naravo in matematiko.
Vzgojno delo z
otroki skrbno načrtujemo. Načrtovanje v obliki letnih delovnih načrtov
vrtca, enote in posameznih oddelkov zajema celotno življenje v vrtcu.
Otrokom omogočamo
pestre dejavnosti, delovno in ustvarjalno klimo, v kateri se dobro
počutijo in kjer lahko razvijajo in odkrivajo svoje sposobnosti in
interese, izražajo svoje želje in potrebe, se učijo medsebojnih odnosov
in strpnosti drug do drugega.
Naša glavna vodila
so:
-
dobro
in varno počutje otroka v vrtcu,
-
ustvarjanje možnosti za celovit otrokov razvoj
-
prijazno,
strokovno in kreativno osebje,
-
odprtost
vrtca družini in okolju.
CILJI
-
razvijanje
sposobnosti razumevanja in sprejemanja sebe in drugih,
-
razvijanje sposobnosti za dogovarjanje, upoštevanje različnosti in
sodelovanje v skupinah,
-
razvijanje sposobnosti prepoznavanja čustev in spodbujanje čustvenega
doživljanja in izražanja,
-
negovanje
radovednosti, raziskovalnega duha, domišljije, neodvisnega mišljenja,
-
spodbujanje jezikovnega razvoja za učinkovito in ustvarjalno rabo
govora,
-
spodbujanje umetniškega doživljanja in izražanja,
-
spodbujanje gibalnih sposobnosti in spretnosti,
-
posredovanje znanj različnih področij znanosti in iz vsakodnevnega
življenja,
-
razvijanje samostojnosti pri higienskih navadah in skrbi za zdravje.
PRI VZGOJNEM DELU
UPOŠTEVAMO NAČELA:
-
demokratičnosti,
-
pluralizma,
-
avtonomnosti,
-
strokovnosti in odgovornosti zaposlenih,
-
enakih
možnosti otrok in staršev,
-
individualizacije,
-
pravice
do izbire in drugačnosti,
-
ohranjanje ravnotežja med vsemi vidiki otrokovega duševnega,
socialnega in telesnega razvoja.
|