V sredo, 7.3.2007 smo
obiskali TIC (turistično informacijski center), z namenom, da bi
izvedeli kaj več o delu turističnega vodnika, ter o tem kako nastane
turistični prospekt in kateri poklici pri tem sodelujejo.
Kdor želi postati lokalni
turistični vodnik mora končati srednjo šolo in opraviti tečaj. Biti
mora urejen, komunikativen, prijazen, imeti mora veliko znanja o
področjih, ki jih predstavlja turistom (ZGO, etnografsko področje,
kulinarika, šport,...) in seveda mora poznati vsaj tri tuje jezike.
Da nastane turistični
prospekt, je na začetku najbolj pomembna ideja-kaj sploh želimo
predstaviti. Ko naredimo idejno zasnovo, potrebujemo fotografa,
tekstopisca, oblikovalca in prevajalca. Vsak prospekt naj bi imel
tudi zemljevid področja, ki ga predstavlja, zelo pomembno je tudi,
da se barve prospekta ujemajo z značilnostmi pokrajine. |
Ko je narejen osnutek, ga v
tiskarni še natisnejo. Na prospektu je vedno napisano kdo je
prospekt napisal, kdo je pri tem sodeloval in v koliko izvodih je
bil narejen. En izvod vedno pošljejo tudi v NUK v Ljubljani.
Upamo, da bomo ta znanja
tudi uporabili, ko bomo naše vrstnike iz OŠ Trnovo vodili po Solkanu
in pripravljali turistični vodič po našem kraju.
Andreja Rijavec,
Veronika Brešar in
Ana Lazar 8.c/9
Nova Gorica, 8.3.2007
|