V tednu od 29. januarja
do 2. februarja 2007 smo v imeli 7c projektni teden. Začel se je
že prej, ko sta nam učiteljici Pika in Đulijana predstavili, kako
bomo delali na pripravi našega turističnega vodnika o Ljubljani. Do
ponedeljka smo morali prinesti različne turistične vodnike, da smo
jih pregledali in se seznanili s tem, kako so narejeni. S tem smo se
ukvarjali v ponedeljek. Takrat smo se razdelili v skupine. Vsaka je
imela eno temo: Emona, stara Ljubljana, Plečnikova Ljubljana ter
Grad in sprehod do Tivolija. Odločili smo se, da predstavimo tiste
točke v Ljubljani, ki so od naše šole dosegljive peš. Ker nas je
bilo veliko bolnih, je v vsaki skupini bilo 4 do 5 članov. Ostali so
počivali doma.
V torek se je začelo zares.
Najprej smo se zmenili, iz katerih poglavij bo sestavljen naš vodnik
in kaj naj bi vsako poglavje vsebovalo, tudi kakšna bo barva vsakega
poglavja. Odločili smo se za modro, rdečo, oranžno in zeleno. Pri
likovni vzgoji nas je učiteljica Cveta seznanila s kompozicijo pri
fotografiranju, potema nas je šolski fotograf Brane podučil o
osnovah fotografiranja z digitalnim fotoaparatom. Izvedeli smo
marsikaj zanimivega o tehniki fotografiranja, o kadrih, o pravilih
dobre fotografije. Oboroženi s tem znanjem smo v sredo najprej v
literaturi in na spletnih straneh poiskali zanimivosti o izbranih
točkah, potem smo v skupinah odšli na teren. Vsaka skupina je imela
nekaj fotoaparatov. Imeli smo nalogo, da vsak izmed nas fotografira
svoje točke in poskuša čim bolj upoštevati nasvete in navodila
učitelja Braneta. |
V četrtek smo se zbrali v
računalniški učilnici. Vsaka skupina je zbrala skupaj besedilo, ki
ga je pripravila za vodnik, in najboljše fotografije, ki so jih
posneli člani skupin. Učitelj Brane nam je tudi pokazal, kako se
lahko fotografije izboljšajo z izrezom, kontrasti in svetlobo. V
petek smo končali z obdelavo gradiva v taki meri, da se je uredniška
skupina, ki so jo sestavljali Teo, Martin, Lotti in Vasja lotila
oblikovanja. V tej skupini smo se zmenili za design. Vso gradivo, ki
so ga pripravile skupine smo zbrali skupaj in povezali v celoto. Pri
tem nam je pomagala učiteljica Đulijana. Čeprav smo že veliko vedeli
o oblikovanju besedila, saj vsi člani uredniške skupine obiskujemo
izbirni predmet urejanje besedil, smo se naučili še veliko novega.
Na koncu je nastal izdelek, ki smo ga poimenovali Sprehod po
Ljubljani. Bili smo zadovoljni, čeprav bo potrebno narediti še nekaj
popravkov.
Na šolskem hodniku smo
pripravili razstavo najlepših fotografij.
Ugotovili smo, da je
izdelava turističnega vodnika zelo zahtevna. Pravi vodniki so sad
dolgotrajnega dela veliko ljudi. Mi smo se potrudili po najboljših
močeh, da smo v danem času naredili nekaj lepega in koristnega za
naše prijatelje iz Solkana.
Teo
|