PROGRAM projekta
Projekt MAJ
je inovacijski projekt, ki teče na OŠ Trnovo v sodelovanju z OŠ
Solkan. To je triletni projekt, katerega glavni cilj je razviti
učinkovit model poučevanja, ki temelji na medpredmetnem
povezovanju, timskem poučevanju, projektnem pristopu in
spremenjenem načinu poučevanja tujega jezika, s čemer bi radi
dosegali še učinkovitejši pouk, ki bi učencem omogočil graditev
kvalitetnega odnosa do drugih, pridobivanje znanj, povezana v
celoto ter razvoj različnih veščin in sposobnosti. S tem bomo
nadgradili delo, ki že leta poteka v prvi in drugi triadi.
Eden od
namenov projekta je med drugimi povezati učence in učitelje obeh
sodelujočih šol z željo, da bi učenci bolje spoznali življenje v
različnih krajih Slovenije in bi se učili drug z drugim ter drug
od drugega. Ravno tako je namen projekta, da bi se učitelji obeh
šol bolje spoznali, izmenjali svoje izkušnje in se skupaj ter s
sodelovanjem z zunanjimi svetovalci učili na področju medkulturne
vzgoje in avtentičnega učenja in poučevanja. |
Projekt bo
potekal na treh področjih
VSEBINSKEM: učenci
sodelujočih razredov se bodo v prvem letu projekta spoznali,
opisali bodo najzanimivejše dele in kulturne dogodke v kraju, v
katerem živijo, pripravili turistični vodnik za svoje partnerje in
ga izmenjali. V teku šolskega leta se bodo obiskali – srečali v
živo in odigrali vloge turističnih vodičev za svoje partnerje. V
sodelovanje bodo vključili tudi vrstnike iz drugih držav, npr.
Turčije. V drugem letu projekta bodo raziskovali športne panoge,
ki so najbolj aktualne v njihovem okolju, ter hrano, s katero se
srečajo v vsakdanjem življenju ali je tradicionalna v njihovem
kraju. Seznanili se bodo tudi z osnovami turizma in povezali s
turističnimi agencijami v svojem kraju.
KOMUNIKACIJSKEM: učenci
bodo z delom v projektu in z uporabo IKT spoznavali in osvajali
komunikacijske spretnosti v slovenskem in angleškem jeziku.
Učitelji bodo tudi globlje spoznali možnosti uporabe IKT pri
poučevanju.
METODOLOŠKEM:
učitelji bodo za izpeljavo projekta v svoj pouk uporabili
projektni pristop z medpredmetnim povezovanjem, s poudarkom na
medkulturni vzgoji in avtentičnem učenju. V projektu bodo
raziskovali, kako učinkovito načrtovani, organizirati, izpeljati
in vrednotiti take oblike dela. Nastala gradiva in priporočila
bodo prenosljiva tudi na druge šole. |