Šolski otroški parlament 2017/2018 |
"Šolstvo in šolski sistemi" 16. februar 2018 |
V petek, 16. februarja 2018, se je učilnica ZGO tretjo in četrto šolsko uro spremenila v pravi parlament. Klopi so zasedli mladi parlamentarci na že 16. šolskem otroškem parlamentu.
Tokrat so razpravljali o šolstvu in šolskih sistemih.
Svoje želje so na delavnicah združili v štiri večje vsebinske sklope:
- - odnosi v šoli (odnosi med vrstniki, odnosi med učitelji in učenci)
- - učne vsebine (Kako bi učenci lahko obogatili učne vsebine s svojimi interesnimi/močnimi področji?)
- - metode in načini poučevanja (Katere metode in načini poučevanja so učencem najbolj všeč in na kakšen način bi jih lahko obogatili?)
- - šola za življenje (Katere učne vsebine so življenjsko najbolj uporabne? Katere učne vsebine oz. spretnosti bi dodali v učni načrt?)
Sprejeli so tri sklepe:
1. Ugotovili smo, da je vzpostavljanje dobrih medsebojnih odnosov dolgotrajen proces, ki zahteva potrpežljivost, vztrajnost in strpnost vseh. Zelo hitro pa se dobri odnosi lahko skrhajo. Iz dobrih odnosov, ki jih učitelji vzpostavljajo z učenci, se učimo vsi. Predlagamo, da se še naprej pri RU izvajajo aktivnosti namenjene razvijanju spretnosti potrebnih za vzpostavljanje dobrih medsebojnih odnosov.
2. Učenci imamo radi, da nam učitelji posredujejo znanje na zanimive in razumljive načine. Pogosto se veliko naučimo tudi od sošolcev. Predlagamo, da bi učitelji v pouk vnašali naša interesna področja, saj bi potem poslušali z večjim zanimanjem in si več zapomnili. Pouk bi lahko bil občasno organiziran tako, da bi se učili od sošolcev oz. bi nas učili boljši učenci.
3. Predlagamo, da bi dnevi dejavnosti vključevali čim več aktivnosti namenjenih učenju določenih spretnosti kot so npr. kuhanje ali šivanje. Učenci bi imeli možnost izbirati aktivnosti. Tako bi se lahko naučili tistega, kar jih veseli.
Mentorici: Štefka Smej, Ela Žibrat
m