PO PREDMETIH


- Za količine, ki jih pozna,
našteje enote in priprave za merjenje.
- Razume, zaradi česa pride
pri merjenju do napake.
- Izračuna povprečno vrednost
meritev.
- Smiselno zaokroži rezultat
meritve.
- Uporablja predpone od mikro
do mega.
- Po predponah določi
pretvornike.
- Predpone zapiše v obliki
desetiških potenc in obratno.
- Ve, da je masa osnovna
fizikalna količina.
- Ve, da je skupna masa vsota
mas posameznih delov.
- Ve, da se masa telesa ne
spremeni, če telesu ne dodamo in ne odvzamemo snovi.
- Ve, da je kilogram osnovna
enota za merjenje mase.
- Pozna še druge merske enote
za maso in jih zna pretvarjati.
- Pozna priprave za merjenje
mase in jih zna uporabljati.
- Ve, da je meter osnovna
enota za merjenje dolžine.
- Našteje enote za merjenje
dolžine in jih pretvarja.
- Pozna priprave za merjenje
dolžine in jih zna uporabljati.
- Zna opisati postopek
posrednega merjenja količin.
- Ve, da so ponavljajoči se
dogodki v naravi osnova za merjenje časa in jih zna našteti.
- Ve, da je sekunda osnovna
enota za merjenje časa.
- Zna pretvarjati enote za
čas.
- Pozna priprave za merjenje
časa in jih zna uporabljati.
- Ve, da je hitrost količnik
med potjo in časom, in jo zna izračunati.
- Ve, katera je enota za
hitrost, in ve, da je sestavljena.
- Na primerih razloži ali se telo giblje enakomerno ali neenakomerno.
FIZIKA - 8. razred - SILE
Učenec:
- vzporedni sili nadomesti z eno samo silo - rezultanto
- določi vzporedne sile, ki delujejo na telo in poišče rezultanto
- določi rezultanto vzporednih sil grafično
- določi rezultanto vzporednih sil računsko
- matematično izrazi pogoj za ravnovesje
Učenec :
- Nevzporedni sili nadomesti z eno samo silo - rezultanto, kadar imata sili skupno prijemališče.
- Določi sile, ki delujejo na telo in poišče rezultanto.
- Matematično izrazi pogoj za ravnovesje telesa, ko na telo delujejo tri sile.
Matematika 9. razred, Razmerja in sorazmerja
- izračuna neznani člen sorazmerja
- reši naloge z uporabo sorazmerja
- pove in prebere zapis a:b
- ve, da je zapis a:b = a/b
- zna rešit nalogo a:b= c:x
- zapiše in poenostavi zapis razmerje dveh daljic

Učiteljeve aktivnosti/naloge:
- preveri delovanje uporabljenega gradiva,
- poišče primerno gradivo,
- učence navaja na delo z računalnikom,
- pomaga jim pri delu z miško in tipkovnico,
- jih vodi skozi celotno uro,
- priprava računalnikov,
- podajanje navodil,
- pomoč in usmerjanje pri reševanju nalog,
- učence motivira,
- učencem posreduje jasna navodila,
- pri reševanju nalog jim po potrebi pomaga,
- sproti preverja pravilnost reševanje
Prever

Refleksija,
zanimivosti, prednosti/slabosti/predlogi…
Za
pripravo e-gradiv bi bila potrebna za vsako predmetno področje strokovna
skupina, ki bi usmerjalo pripravo jo strokovno pogledala, oblikovala in
umestila v okvir, kjer se da dobro realizirat pripravljeno gradivo glede na
učni načrt predmeta.
Pripravljena
gradiva so dobrodošla popestritev pouka. Gradiva so bolj e-učbenik kot pa
interaktivno orodje. Pogrešam dinamičen prispevek, kjer učenci ob branju
rešujejo več vaj in dobivajo povratne informacije, učitelj pa ima možnost
ocenjevanja izdelka. Želim si tudi več slikovnega gradiva, animacij, predvsem
pa hitrosti pri dostopanju.