PO PREDMETIH

Ikona poučevalne enote Uvod

Nivo /Razred :

8. razred

Šolski predmet:

Fizika, Matematika

Uporabljeno e-gradivo /IKT orodja/Projekt/Programska oprema…

Fizika 8. razred, Merjenje

Fizika 8. razred, Sile

Matematika 9. razred, Razmerja in sorazmerja

Učni sklop:

MERJENJE

SILE

PREMO IN OBRATNO SORAZMERJE

Medpredmetne povezave:

Naravoslovje,Tehnika in tehnologija

Fizika

Trajanje (šol. ure):

2 šolski uri

1 šolska ura


Ikona poučevalne enote Cilji
Fizika 8. razred, Merjenje
  • Za količine, ki jih pozna, našteje enote in priprave za merjenje.
  • Razume, zaradi česa pride pri merjenju do napake.
  • Izračuna povprečno vrednost meritev.
  • Smiselno zaokroži rezultat meritve.
  • Uporablja predpone od mikro do mega.
  • Po predponah določi pretvornike.
  • Predpone zapiše v obliki desetiških potenc in obratno.
  • Ve, da je masa osnovna fizikalna količina.
  • Ve, da je skupna masa vsota mas posameznih delov.
  • Ve, da se masa telesa ne spremeni, če telesu ne dodamo in ne odvzamemo snovi.
  • Ve, da je kilogram osnovna enota za merjenje mase.
  • Pozna še druge merske enote za maso in jih zna pretvarjati.
  • Pozna priprave za merjenje mase in jih zna uporabljati.
  • Ve, da je meter osnovna enota za merjenje dolžine.
  • Našteje enote za merjenje dolžine in jih pretvarja.
  • Pozna priprave za merjenje dolžine in jih zna uporabljati.
  • Zna opisati postopek posrednega merjenja količin.
  • Ve, da so ponavljajoči se dogodki v naravi osnova za merjenje časa in jih zna našteti.
  • Ve, da je sekunda osnovna enota za merjenje časa.
  • Zna pretvarjati enote za čas.
  • Pozna priprave za merjenje časa in jih zna uporabljati.
  • Ve, da je hitrost količnik med potjo in časom, in jo zna izračunati.
  • Ve, katera je enota za hitrost, in ve, da je sestavljena.
  • Na primerih razloži ali se telo giblje enakomerno ali neenakomerno.

 FIZIKA - 8. razred - SILE

Učenec:

  • vzporedni sili nadomesti z eno samo silo - rezultanto
  • določi vzporedne sile, ki delujejo na telo in poišče rezultanto
  • določi rezultanto vzporednih sil grafično
  • določi rezultanto vzporednih sil računsko
  • matematično izrazi pogoj za ravnovesje

Učenec :

  • Nevzporedni sili nadomesti z eno samo silo - rezultanto, kadar imata sili skupno prijemališče.
  • Določi sile, ki delujejo na telo in poišče rezultanto.
  • Matematično izrazi pogoj za ravnovesje telesa, ko na telo delujejo tri sile.

Matematika 9. razred, Razmerja in sorazmerja

 

  • izračuna neznani člen sorazmerja
  • reši naloge z uporabo sorazmerja
  • pove in prebere zapis a:b
  • ve, da je zapis a:b = a/b
  • zna rešit nalogo a:b= c:x
  • zapiše in poenostavi zapis razmerje dveh daljic


Ikona poučevalne enote Dejavnost

Učiteljeve aktivnosti/naloge:

 

  • preveri delovanje uporabljenega gradiva,
  • poišče primerno gradivo,
  • učence navaja na delo z računalnikom,
  • pomaga jim pri delu z miško in tipkovnico,
  • jih vodi skozi celotno uro,
  • priprava računalnikov,
  • podajanje navodil,
  • pomoč in usmerjanje pri reševanju nalog,
  • učence motivira,
  • učencem posreduje jasna navodila,
  • pri reševanju nalog jim po potrebi pomaga,
  • sproti preverja pravilnost reševanje

 

Preverjanje uspešnosti reševanja oz. preverjanje pravilnosti reševanja

Pred začetkom dela z e-gradivi sem jih seznanila s potekom učnih ur.


Ikona poučevalne enote Refleksija

Refleksija, zanimivosti, prednosti/slabosti/predlogi…

Za pripravo e-gradiv bi bila potrebna za vsako predmetno področje strokovna skupina, ki bi usmerjalo pripravo jo strokovno pogledala, oblikovala in umestila v okvir, kjer se da dobro realizirat pripravljeno gradivo glede na učni načrt predmeta.

Pripravljena gradiva so dobrodošla popestritev pouka. Gradiva so bolj e-učbenik kot pa interaktivno orodje. Pogrešam dinamičen prispevek, kjer učenci ob branju rešujejo več vaj in dobivajo povratne informacije, učitelj pa ima možnost ocenjevanja izdelka. Želim si tudi več slikovnega gradiva, animacij, predvsem pa hitrosti pri dostopanju.