Znak/Sign
ZGOŠČENKE/CD ROMS
QSTEPS KOTIČEK ZA UČITELJE/TEACHERS' CORNER
NASLOVNA STRAN/FRONT PAGE
 
  CEDEROMI ZA ZGODNJE UČENJE/CD ROMS FOR EARLY LEARNING
 Q STEPS

LET'S GO
 
 
 
 
 
 
 

 

Q STEPS - English for kids, Packard Bell Computers, Multimedia LTD

“Qsteps” je eden prvih programov na cederomu, ki je narejen v tujini in ima tudi slovenska navodila. S tem se je razširila uporabnost programa tudi na tiste uporabnike, ki so manj vešči angleškega jezika, saj so vsak trenutek pri roki kratka in jasna navodila v slovenskem jeziku. 
Nekaj utrinkov iz “Qsteps” programa. 

“Qsteps” je: 

  • interaktivno zasnovan program, kar pomeni, da uporabnik ni le pasiven opazovalec dogajanja, pač pa se aktivno vključuje v delo, izbira tematiko, vrsto vaje , stopnjo zahtevnosti, snema svoje odgovore in jih lahko primerja z originalom,
  • namenjen mlajšim, morda celo predšolskim otrokom, zato je predvsem osredotočen na poslušanje in govorjenje in le v manjši meri vključuje branje,
  • pester po vsebini in na zanimiv način prehaja od posameznih besed na lažje povedi, ki odsevajo vsakodnevno situacijo v otrokovem življenju,
  • grafično, animacijsko in zvočno kvaliteten,
  • prijazen za uporabnika, kar pomeni, da ga z lahkoto uporabljajo tudi pravi začetniki,
  • primeren za individualno uporabo doma pa tudi za delo v šoli, če je v učilnici na razpolago primerna oprema.
Pomanjkljivosti: 
  • drugi del še ni dokončan in zato ga še ni na tržišču,
  • cederomu ni priložen priročnik, ki bi služil kot dodatno gradivo tako staršem kot tudi učitelju pri pripravi na pouk (besedila pesmic , ..itd),
  • lahko bi vključeval več napisanih besed (spelling) pri posameznih scenah. Branje je zajeto le v minimalni obliki posameznih besed, pisanje pa sploh ni vključeno.
VSEBINA “Qsteps” 
 

“Qsteps1” je razdeljen v štiri enote, ki obravnavajo posamezne zaokrožene vsebine in sicer: 
1. Number house - hiša številk, ena lekcija, števila od 0 do 10; lahko bi obstajala še druga lekcija s števili od 11 do 20. 
2. Family house - družinski člani in nekatere njihove dejavnosti, sorodstveni odnosi v družini vključno s starimi starši in ljubljenčki, dve lekciji. 
3. Colour house - hiša barv, dve lekciji, povezava številk in barv. 
4. Clothes house - hiša oblačil, dve lekciji, povezava oblačil z barvami, moška in ženska oblačila. 
Simpatični Winny, pingvinček, razločno, počasi in enostavno uvaja vsako enoto ali lekcijo. Ob strani stoji mala lutka Mica Pomočnica, ki je vedno pripravljena pomagati, če se pri delu ne znajdemo. Potrebno je enostavno klikniti nanjo in navodilo v slovenščini je tu. S ponovnim klikom na Mici prekinemo njeno razlago. V vsakem oknu imamo poleg Mice še: 

  • škatlico ABC, ki nam črkuje posamezne nove besede,
  • znak STOP, s katerim lahko kadarkoli prekinemo delo,
  • stensko uro, ki nam pove, koliko lekcij ima enota,
  • avtomobilček, ki nas pelje nazaj v glavni meni, kjer lahko izbiramo katerokoli postajo, ali pa s klikom na kočiji zaključimo delo v programu.
“Qsteps” lahko učinkovito uporabljamo pri zgodnjem učenju angleškega jezika v osnovni šoli, če smo ustrezno opremljeni. Ker je program osnovan v obliki igre, se učenci tega raje lotevajo in nevede osvojijo marsikatero besedo pa tudi strukturo. 
Gor

LET’S GO, Interactive CD-ROM, DynED, Oxford American English

Let’s Go je interaktivni multimedijski program namenjen otrokom, ki se prvič učijo angleščine. Teme so primerne mlajšim otrokom iz različnih kulturnih okolij, besede in jezikovne strukture pa so uporabne v vsakdanjem sporazumevanju. 

Program vključuje spretnosti poslušanja, branja in govorjenja s povdarkom na poslušanju, ki je ključnega pomena pri učenju jezika. 

Je skrbno izdelan in v njem se prepletajo pesmi, pogovori, igre, barvita grafika in animacije, ki pritegnejo pozornost otrok. Prav slike, animacije in naravne situacije pomagajo otrokom razumeti pomen besed, ki jih slišijo. 

Let’s go level 1 je razdeljen v osem enot. Enote so tematsko zaokrožene in se vežejo na določeno besedišče, slovnične prvine in uporabne izraze. 

Čeprav posamezne lekcije lahko ločeno obdelujemo, pa se zahtevnost le-teh stopnjuje in prehaja od lažjih do bolj kompleksnih jezikovnih struktur. Snov predhodnih enot se preveri oziroma ponovi v naslednjih enotah. Vsaka enota se zaključi z jezikovno igro, ki ponuja otroku zabavo in hkrati izziv za preverjanje doseženega. 

Cederom obdeluje predmete v razredu, barve, števila do 10, družino, igrače, vreme, hrano in pijačo in živali. 

By Viljenka Šavli

Znak/Sign
Zadnjič popravljeno/
Last updated:
31-8-2000

  
ZGOŠČENKE/CD ROMS
QSTEPS
 KOTIČEK ZA UČITELJE/TEACHERS' CORNER
NASLOVNA STRAN/FRONT PAGE
Gor/Up
Vesela bom vaših mnenj in predlogov: UREDNICA
I will be glad to receive your opinions and suggestions: EDITOR