Q STEPS
LET'S GO
|
Q STEPS - English for kids, Packard
Bell Computers, Multimedia LTD
Qsteps je eden prvih programov na cederomu, ki je narejen v tujini in
ima tudi slovenska navodila. S tem se je razširila uporabnost programa
tudi na tiste uporabnike, ki so manj vešči angleškega jezika, saj so vsak
trenutek pri roki kratka in jasna navodila v slovenskem jeziku.
Nekaj utrinkov iz Qsteps programa.
Qsteps je:
-
interaktivno zasnovan program, kar pomeni, da uporabnik ni le pasiven opazovalec
dogajanja, pač pa se aktivno vključuje v delo, izbira tematiko, vrsto vaje
, stopnjo zahtevnosti, snema svoje odgovore in jih lahko primerja z originalom,
-
namenjen mlajšim, morda celo predšolskim otrokom, zato je predvsem osredotočen
na poslušanje in govorjenje in le v manjši meri vključuje branje,
-
pester po vsebini in na zanimiv način prehaja od posameznih besed na lažje
povedi, ki odsevajo vsakodnevno situacijo v otrokovem življenju,
-
grafično, animacijsko in zvočno kvaliteten,
-
prijazen za uporabnika, kar pomeni, da ga z lahkoto uporabljajo tudi pravi
začetniki,
-
primeren za individualno uporabo doma pa tudi za delo v šoli, če je v učilnici
na razpolago primerna oprema.
Pomanjkljivosti:
-
drugi del še ni dokončan in zato ga še ni na tržišču,
-
cederomu ni priložen priročnik, ki bi služil kot dodatno gradivo tako staršem
kot tudi učitelju pri pripravi na pouk (besedila pesmic , ..itd),
-
lahko bi vključeval več napisanih besed (spelling) pri posameznih scenah.
Branje je zajeto le v minimalni obliki posameznih besed, pisanje pa sploh
ni vključeno.
VSEBINA Qsteps
Qsteps1 je razdeljen v štiri enote, ki obravnavajo posamezne zaokrožene
vsebine in sicer:
1. Number house - hiša številk, ena lekcija, števila od 0 do 10; lahko
bi obstajala še druga lekcija s števili od 11 do 20.
2. Family house - družinski člani in nekatere njihove dejavnosti, sorodstveni
odnosi v družini vključno s starimi starši in ljubljenčki, dve lekciji.
3. Colour house - hiša barv, dve lekciji, povezava številk in barv.
4. Clothes house - hiša oblačil, dve lekciji, povezava oblačil z barvami,
moška in ženska oblačila.
Simpatični Winny, pingvinček, razločno, počasi in enostavno uvaja vsako
enoto ali lekcijo. Ob strani stoji mala lutka Mica Pomočnica, ki je vedno
pripravljena pomagati, če se pri delu ne znajdemo. Potrebno je enostavno
klikniti nanjo in navodilo v slovenščini je tu. S ponovnim klikom na Mici
prekinemo njeno razlago. V vsakem oknu imamo poleg Mice še:
-
škatlico ABC, ki nam črkuje posamezne nove besede,
-
znak STOP, s katerim lahko kadarkoli prekinemo delo,
-
stensko uro, ki nam pove, koliko lekcij ima enota,
-
avtomobilček, ki nas pelje nazaj v glavni meni, kjer lahko izbiramo katerokoli
postajo, ali pa s klikom na kočiji zaključimo delo v programu.
Qsteps lahko učinkovito uporabljamo pri zgodnjem učenju angleškega jezika
v osnovni šoli, če smo ustrezno opremljeni. Ker je program osnovan v obliki
igre, se učenci tega raje lotevajo in nevede osvojijo marsikatero besedo
pa tudi strukturo.
LETS GO, Interactive CD-ROM,
DynED, Oxford American English
Lets Go je interaktivni multimedijski program namenjen otrokom, ki se
prvič učijo angleščine. Teme so primerne mlajšim otrokom iz različnih kulturnih
okolij, besede in jezikovne strukture pa so uporabne v vsakdanjem sporazumevanju.
Program vključuje spretnosti poslušanja, branja in govorjenja s povdarkom
na poslušanju, ki je ključnega pomena pri učenju jezika.
Je skrbno izdelan in v njem se prepletajo pesmi, pogovori, igre, barvita
grafika in animacije, ki pritegnejo pozornost otrok. Prav slike, animacije
in naravne situacije pomagajo otrokom razumeti pomen besed, ki jih slišijo.
Lets go level 1 je razdeljen v osem enot. Enote so tematsko zaokrožene
in se vežejo na določeno besedišče, slovnične prvine in uporabne izraze.
Čeprav posamezne lekcije lahko ločeno obdelujemo, pa se zahtevnost le-teh
stopnjuje in prehaja od lažjih do bolj kompleksnih jezikovnih struktur.
Snov predhodnih enot se preveri oziroma ponovi v naslednjih enotah. Vsaka
enota se zaključi z jezikovno igro, ki ponuja otroku zabavo in hkrati izziv
za preverjanje doseženega.
Cederom obdeluje predmete v razredu, barve, števila do 10, družino,
igrače, vreme, hrano in pijačo in živali.
By Viljenka Šavli |