Storyboard
 
NAZIV PROGRAMSKE OPREME:The Authoring Suite Companion
PROIZVAJALEC:Wida
DISTRIBUTER:
SPLOŠNI PODATKI
Ta program je sklop različnih programov, ki jih poznamo že iz preteklosti, le da so ti sedaj posodobljeni in prilagojeni za delo v oknih, prejšnji pa so delovali še v dosu. Učitelji z njimi lahko izdelajo veliko boljše in bolj zanimive naloge, ker je mogoče uporabiti slikovni in zvočni material. Učenci so navdušeni nad pestrostjo.
Poleg dela za učence je na razpolago še program za učitelja in demo CD-Rom z demonstracijo primerov in zvočno in grafično opremo.
Strokovno je dober a ni takoj uporaben, ker moramo vanj šele vlagati gradiva.
PRIMERNOST IN UPORABNOST
Programi so primerni za računalnika veščega učitelja, saj mora znati uporabljati help in navodila za delo z njim. Potrebno bi bilo daljše usposabljanje učiteljev. Izdelati je mogoče naloge za vse ravni učenja angleškega jezika in jih uporabiti ob najrazličnejših prilikah, metodah in oblikah pouka.
PODROBNOSTI
Testmaster
Učenci se testirajo z vprašanji in alternativnimi odgovori. Ko izberemo temo, program najprej ponudi osnovno navodilo in kratek povzetek vsebine, da uporabnik ve, kaj bo v nalogi počel. Nato imamo na izbiro dve opciji: poskusiti vajo ali pa se testirati. Pri vajah je feedback takojšen, pri testu pa učenec dobi povratne informacije na koncu. Po izboru lahko začne z aktivnostjo. Na razpolago je pomoč za delo z besediščem – word formation za namene izbrane vaje, beležka za morebiten komentar, namig Shape, ki ponudi na  primer, črtice namesto črk v definiciji ter ključ, ki ti pove odgovor. Izbiraš pa naslednji primer s pomočjo puščic, gor, dol. Program tudi sproti ocenjuje napredovanje in delo uporabnika po točkah in procentih.Vajo lahko shranimo ali natisnemo. Vedno se lahko vrnemo na začetni meni. 
Vocab
Je program za utrjevanje besedišča. Zaradi takojšnih povratnih informacij so učenci zelo motivirani za delo. Na razpolago imamo:
Which word
Alphagrame
Anagrame
Mindword
Skullman
Word order
Which word: je nekakšna vaja z več možnimi odgovori. Manjkajočo besedo ali sklop v stavku poiščeš med danimi primeri. Za lažje reševanje si lahko pomagaš tudi z namigom, to je definicijo besede, ki jo je potrebno vstaviti.
Alphagrame: ugibaš naključno besede, pri tem imaš na razpolago dodatne pomoči: stavek s praznino, namig, ali definicijo manjkajoče besede, število črk v besedi, zvočno besedo ter celoten odgovor, seveda ti dodaja točke, če imaš vključeno točkovanje pri reševanju. Sproti tudi preverjaš (dve kljukici), katere stavke si že reševal. Če ugibaš, ti program nakaže, ali je predvidena beseda pred ali za tvojo v slovarju.
Anagrame: Dobiš premetane besede, ki jih urejaš. Prenašaš jih z miško, drag and drop. Tudi tu imaš različne pomoči: stavek s praznino, definicijo in prvo črko, zanje seveda plačaš nekaj točk. V vsakem primeru dobiš tudi odgovor, če želiš.
Mindword: Izbiraš med lahko in težko varianto. Ko ugibaš na slepo, ti program pokaže, katere izmed črk v tvoji besedi so v predvideni besedi in njihov položaj. Na razpolago imaš vse prej naštete pomoči razen začetne črke.
Skullman: je kot igra vislice. Pri reševanju ti je v pomoč namig stavka s številom besed in črk v njem (shape), definicija besede in rešitev.
Word order:  Dobiš premetan stavek in ga urejaš tako, da osvetliš besedo in jo s puščicami vlečeš na pravo mesto v stolpcu (navpično). Če si prepričan, da si stavek pravilno uredil, klikneš na Poskusi z odgovorom in vidiš stavek v vodoravni črti. Pred tem lahko preveriš pravilnost s posebnim gumbom. Premikanje besed je enostavno in pa za učence zanimivo.
Matchmaster
Program je zelo zanimiv za iskanje nasprotnih pomenov besed, primerjanje in tudi za konverzacijo. Deli se na:
Matchit
Snap
Memory
Matchit: Povezuješ besede, stavke ali cele odstavke. 
Snap: Izbereš število igralcev in hitrost ter cilj. Igra je zahtevna, ker je hitra in je malo časa za izbiro. Če igraš sam, igra s teboj računalnik. Sestavljata pogovor.
Memory: Eden ali dva igralca. Na razpolago imaš karte, ki jih odkrivaš. Na kartah so deli dialoga, ki ga sestavljaš. Če ni pravi par, se karte zaprejo. Imeti moraš dober spomin. To igrico učenci zelo radi igrajo.
Gapmaster
Manjkajoče besede v stavku rešujemo kot vajo ali testiranje. Ugibanje je lažje, ker je dano besedilo. Sami lahko izbiramo, katero besedo bomo najprej ugibali. Pri testu imaš na razpolago le namig  in možnost spremembe.
Choicemaster
Ima na razpolago Tutorial mode, Examination mode, Browse mode. Odgovarjaš na vprašanje: pet odgovorov, le eden pravilen. Pri napačnih in pravilnih odgovorih je vedno prisoten še komentar. Testna verzija ima rezultate šele na koncu.
Storyboard
Lahko izbiramo med Hide all words, Show given words: ugibaš besede v besedilu. Možno je, da ti že ponudi nekatere ali pa ne. Lahko prosiš za črko, ali pa za besedo, izgubiš nekaj točk. Če je v besedilu več enakih besed, se izpišejo vse.To je dobra vaja spretnost razumevanja besedila in pisanje. Veliko je treba razmišljati in uporabiti sistem dedukcije.
Pinpoint
S tem programom učenci izboljšujejo svojo bralno spretnost in logično sklepanje.
Pinpoint
Matchpoint
Jumble
Pinpoint: Izbiraš dolžino besedila med 500 in 3000 besedami. Pokaže se ti ena beseda nekje v sredini teksta. Pomagaš si z dodatnimi besedami, izgubiš točke, vendar lažje ugibaš naslov besedila. 
Matchpoint: Dano imaš besedilo, izbiraš kateri naslov bi bil primeren izmed več danih naslov. Gre za dobro vajo v bralnem razumevanju.
Jumble: besedilo je premetano po danih stavkih, ugibaš in izbereš med danimi naslovi.

Prednosti programov:

  • učenci delajo z vajami, ki so ustvarjene posebno za njih in namenjene   njihovim potrebam, saj jih sestavljajo tisti, ki jih poučujejo
  • niso namenjeni temu, da nadomestijo učitelje, temveč kot dodatek vsakodnevnemu programu učenja
  • učenci lahko tudi sami sestavljajo vaje za svoje sošolce
  • vaje so lahko diferenciirane in tako služijo potrebam različnih nivojev znanja
  • učenci dobijo feedback takoj in napake lahko popravijo in odpravijo
  • povratne informacije si ogledajo lahko na grafih in se samostojno ocenjujejo
  • v primerjavi s starejšo izvedbo programov, so ti izboljšani tako, da se pri   sestavljanju vaj lahko uporabita tudi zvok in slikovni material
  • učitelji lahko uporabijo, spremenijo in izboljšajo vaje iz programov starejše izvedbe
  • vaje so lahko pestre, saj vseh sedem programov nudi veliko možnosti za ustvarjalnost in prilagajanje potrebam učencev
  • programe lahko uporabljajo vsi, v šoli ali pri samostojnem učenju v osnovnih, srednjih, jezikovnih šolah in tudi na ljudskih univerzah za izobraževanje odraslih
  • sestavljanje vaj ne vzame veliko časa, lahko pa se uporabi tudi že sestavljene vaje (copy/paste) in se jih na razne načine preuredi
  • za sestavljanje vaj je dovolj osnovno znanje za delo ob računalniku
  • so do uporabnika prijazni.
PROGRAM PREGLEDALA: Jezerka Beškovnik, Viljenka Šavli