Četrtek, 10. 3. 2022

Današnji dan mi je bil najbolj všeč še posebej večerni program, saj smo plesali. Tudi glasbe nam ni zmanjkalo tudi v zahvalo učitelju Janezu. Lana Lazar

Zjutraj, ko smo smučali sem šla na najvišjo strmino in je bilo zakon. Zvečer smo imeli disko in je bilo zelo »kul«, tako da je bilo danes fajn. Gabriela Menhart

Dan mi je bil všeč, še posebej zvečer, ko smo imeli disko. Neli Habit

Ta dan je bil super, ker smo gradili iglu in smo zvečer imeli zanimive igre. Najbolj všeč mi je bila igra kjer smo bili vsi na klopci in smo se morali postaviti po abecedi. Luka Ogrin

Danes mi je bil všeč disko. Eli Frank

Zadnji dan je. Tukaj mi je bilo kar všeč. Komaj čakam, da lahko spet vidim svojo družino, mačko in psa, po dolgem tednu. Luka Medved

Smučanje, hrana, disko. Filip Ješovnik in Gašper Grace

Večerni program se je končal z diskom. Veliko smo plesali skupaj. Karin Hancman

Všeč mi je bilo, da smo bili drugi na kvizu. Maksim Ragolič

Na koncu smo plesali in uživali, ker je bil zadnji dan šole v naravi. David Kositer

Sreda, 9. 3. 2022

Danes je bil drugačen dan. Napredovala sem pri smučanju in sem se spuščala s strmine. Res je, da sme nekaj krat padla, ampak sem se hitro pobrala in nadaljevala. Vrhunec dne pa je dosegel iglu. Izdelovali smo ga iz snega tako, da smo z lopatami oblikovali kocke in jih postavili v krog. Delali smo ločeno, punce in fantje. Fantje so na koncu obupali in nastal je smo en iglu, katerega nam je pomagal zgraditi učitelj. Na koncu pa smo še naredili luknjo za vrata in pogledali njegovo notranjost. Nataša Ristanić

Zelo sem vesela, da sem lahko šla smučat. Zdaj me bolijo noge, ampak nič za to. Bila sem vesela, ker nismo šli na pohod. Smo pa programirali robote in risali. Yiling Shu

Danes mi je bilo smučanje še posebej všeč, ker sem se spustil po hribu in nisem padel. Peter Golob

Zelo mi je všeč bordanje in pingpong. Matija Robnik

Bilo je zabavno, šli smo smučat. Jedli smo dobro. Imel sem super trening. Niko Špes

Všeč mi je bilo, ko smo smučali in se naučili delati hitre zavoje. Zabavno je bilo, ko smo naredili iglu in se še kepali. Mia Kavran

Všeč mi je bilo, saj sva šla z Vitom v boljšo skupino. Šli smo tudi na najvišjo progo. Tai Dežman

Upravljali smo z roboti, bilo je zanimivo. Videli smo veliko različnih živali v kletkah in terarijih. Zvečer pa smo umetniško ustvarjali zanimive risbe. Eva Kerčmar

Bilo je zanimivo, barvali smo risbe in smučali od vrha. Vito Maček Štuhec

Meni je bilo super, naučil sem se smučat. Iztok Hauptman

Dane smo šli prvič smučat na strmo progo, bilo je super. Maruša Vdovič

Danes sem se imel zelo lepo. Najbolj pri smučanju, ker sem smučal prvič po štirih letih. Komaj čakam na jutri. Maxim Chowdhury Haque

Imeli smo dober zajtrk, kosilo in večerjo. Izdelovali smo iglu ter nato risali slike. Nejc Ferlič

Najboljši del dneva je bilo delanje igluja. Vmes smo se kepali in smo se domov vrnili vsi mokri. Marisa Škrabl

Torek, 8. 3. 2022

Danes smo se opogumili ter se podali na smuči, tako tekaške kot alpske… Ob tem nas je grelo in razveseljevalo sonce.

Zanimiv začetek dneva, ko smo začeli smučati. Popoldne smo še tekali na smučeh in smo ugotovili, da je težko. Za popoln konec dneva smo igrali kviz. David Walter

Najbolj mi je bil všeč pohod kjer sta nas spremljala dva psa in smo si šli ogledati vrh gore v obliki človeka, ki spi ali mrtveca. Pa tudi igra pri kateri smo iskali odgovore na sto in eno vprašanje. Larisa Puhar Urbas

Danes smo veliko hodili in na smučanju je bilo zabavno, zdaj smučam tako dobro, da se počutim kot Peter Prevc. Poskusili smo tudi tek na smučeh, kjer sem bila kot strela McQueen(padla sem samo 5 krat). Nuša Robič

Pri smučanju smo se razdelili v tri skupine glede na naše začetno znanje. Na začetku smo bili malo presenečeni nad strmino, za katero pa smo ugotovili, da le ni tako strašna. Ko smo premagali začetni strah, sta nas svetlo sonce in snežna proga popeljala v dolgo dopoldansko pravljico. Iva, Daita, Blažka, Alina

Ponedeljek, 7. 3. 2022

Misel dneva: Mogoče bo vse še v redu.. ?

Ko se nekaj začne dobro, se mi vedno zdi, da se bo končalo slabo. In ker se je danes dan začel dobro sem bila prepričana, da bo nadaljevanje dokaj trpko. Ampak vse do večera so stvari še v redu. Tako, da mogoče bo res še vse v redu… Ela Brus

Danes  smo se v večina razred prvič postavili na tekaške smuči na katerih smo veliko padali in se smejali. Zvečer smo se odpravili na pohod v trdni temi. Naja Dobovšek

Že prvi dan smo se zelo zabavali. Najbolj mi je bil všeč nočni pohod in dramska uprizoritev FIS pravil. Ivana Borovšak