Starše šestošolcev obveščamo, da je predviden prihod avtobusa pred šolo ob 18.50.

Zadnji dan. 1. 10. 2021
Po štirih dneh toplega sonca, slanega morja, druženja, veselja in, tu pa tam, kakšni manjši drami, se vračamo domov s polnimi malhami nepozabnih spominov. Tekom dneva na šolski spletni strani spremljajte podrobnejše informacije o našem prihodu v Kamnico.

Učenci 6.a in 6.b z razredničarkama in spremljevalci

Četrti dan. 30. 9. 2021.
Tudi danes so nas prebudili zvoki pesmi “Vem, da danes bo srečen dan”. Po obvezni jutranji telovadbi in zajtrku smo se na plaži pomerili v skokih s pomola. Matic in Maša, naša nova učenca, sta povedala, da so ju njuni sošolci lepo sprejeli. Maša se dobro počuti v družbi novih prijateljic, Maticu pa je bilo od vsega najbolj všeč to, da je s sošolci poleg vseh aktivnosti lahko igral tudi nogomet. Zadnji večer smo zaključili v discu, kjer smo se zabavali in plesali ob naših izbranih glasbenih željah, ki jih je za nas vrtel učitelj Gregor.
Maša, Matic in razredničarki

Tretji dan. 29. 9. 2021.
Zjutraj smo se najprej odpravili na jutranjo telovadbo. Po dobrem razgibavanju in zajtrku smo odšli v mesto Poreč. Tam so nam učiteljice in učitelja dovolili kupovanje spominkov. Ko smo se vrnili, je sledilo kosilo, kratek počitek in spet odhod na plažo. V morju smo veliko plavali in se igrali, na koncu pa šli še na sladoled. Pred večerjo sva sestavljala tole poročilo, ostali pa so se igrali na igriščih. Po večerji smo si ogledali film Čudo, nato pa zelo zaspani odšli spat.
Rene in Jernej

Drugi dan. 28. 9. 2021.
Danes je moj rojstni dan. Stara sem 11 let in sem v šoli v naravi. Zjutraj smo se odpravili na plažo. Zelo je lepo. Odločili smo se, da bomo plavali do boj. Videli smo celo par rib. Ko smo se naplavali, smo igrali odbojko na mivki, po odbojki pa luknjice. Zelo sem bila vesela, ker je naša ekipa zmagala. Pred kosilom so mi vsi skupaj zapeli “Vse najboljše”. Zelo mi je všeč v šoli v naravi.
Pia
Prvi dan. 27. 9. 2021, smo se odpravili z avtobusom v Poreč. Ko smo prispeli, smo se nastanili v svojih sobah, nato pa se odpravili na kosilo. Za kosilo smo pojedli govejo juho, restan krompir, pečenko in paradižnikovo solato. Odpravili smo se tudi na plažo, kjer smo opravili test plavanja in se porazdelili v različne skupine. Po plavanju smo se odpravili nazaj do doma, se igrali na igrišču, šli na večerjo in se za izjemen zaključek dneva odpravili v mesto na sladoled.