Petek, 9. 9. 2022

Tudi zadnji dan smo izkoristili za zabavne pustolovščine na obali. Morje nikoli ne razočara. Prikazalo pa se je tudi  🌞. Tako smo zaključili še en teden čudovitih trenutkov. Veseli se vračamo polni vtisov, tkanja novi vezi prijateljstva in pišemo novo poglavje v dnevniku 5. razreda.

Četrtek, 8. 9. 2022

Danes je bil dober dan, zato smo skakali s pomola. Bilo je res zabavno, ker smo lahko skakali, karkoli hočemo. Potem sva se s Tajem potapljala in spet našla nekaj novega. Nato smo imeli kosilo. Ko smo se vrnili na plažo, se je voda znižala za pol metra.

Primož Novšak

Najboljše mi je bilo, da sem lahko vsem v moji družini kupila darilo. Za večerjo smo imeli šmorn. Potem smo pakirali kovčke in rukzake. Odšli smo v šotor in igrali različne igre Med dvema ognjema, košarko, nogomet in muhice. Kasneje je začelo deževati. Postali smo zaspani in oceno sobe smo dobili 5. Pred spanjem nam je še učiteljica prebrala pravljico.

Neja Krautberger

Sreda, 7. 9. 2022

Zjutraj smo imeli z učiteljico Matejo telovadbo. Tekali smo okoli doma in delali vaje. Zvečer smo imeli disko. Veliko smo plesali. Potem pa smo zunaj na projektorju gledali tekmo v odbojki. Z lahkoto smo v sobah zaspali, saj smo bili utrujeni od plesa in navijanja.

Nuša Šopinger

Danes je bil moj najljubši dan. Imeli smo disko in poslušali zelo dobre pesmi. Fajn mi je bilo tudi, ko smo bili na napihljivih igralih. Enkrat sem skočil salto in učitelja Sinišo potisnil v vodo, tudi on je nas. Zvečer smo gledali odbojko Slovenija proti Ukrajini. Prvi set je zmagala Ukrajina, potem pa smo jih premagali s 3 proti 1.

Izidor Vehovar

Torek, 6. 9. 2022

Danes je bil zelo lep dan. Ko smo šli zjutraj na plažo, mi je bila voda zelo mrzla in me je kar zmrazilo, pa tudi usta sem dobila plave barve. Popoldne smo odšli na igrala, kjer smo se zelo zabavali. Prav čudi me, kako so učitelji zdržali tako dolgo in nas gledali na igralih. Zvečer smo odšli v mesto Poreč na stojnice, kjer sem zelo uživala. Kupila sem si kaktus, ki govori oziroma ponavlja za tabo. Na koncu smo šli na sladoled, bil je zelo dober. Izbrala sem okus kivija. Ta dan mi je bil zelo fajn, saj sem se zelo zabavala. Hvala učiteljem za organizacijo.

Alina Savič

Ponedeljek, 5. 9. 2022

Danes mi je bilo kar nekaj stvari všeč, v katerih sem se zelo zabaval. Zelo sem se zabaval, ko smo plavali dolgo razdaljo. Imel sem občutek, da  sem svetovni prvak v plavanju. Potem smo se spočili in začeli skakati različne skoke s pomola. Zabaval sem se tudi med potjo na avtobusu, kjer sva z mojim sosedom pela, igrala igre in si govorila vice. Zvečer je na plaži bil lep sončni zahod, zato smo odšli na sladoled. Imeli smo se prijetno.