Spoštovani starši.

Prihod iz šole v naravi pred šolo je predviden ob 19.10.

Petošolci so varno na poti iz šole v naravi. Čas prihoda bo zagotovo zamaknjen zaradi prometa in razmer na mejnem prehodu. Natančne informacije sporočimo.

4. DAN

Danes, takoj po zajtrku, smo se odpravili na plažo. Po kopanju smo šli na kosilo. Zvečer smo imeli disco in smo se imeli fajn.

Sebastian

ŠVN 3. DAN

Tudi današnje jutro smo pričeli z jutranjo telovadbo, nato smo odšli na zajtrk. Po zajtrku smo šli na plažo. Tam smo plavali do boj, se učili načine plavanja in odigrali eno igro odbojke. Malo kasneje smo morali na kosilo. Po kosilu smo reševali delovni list, potem pa smo šli počivat. Vrnili smo se na plažo, se kopali in igrali odbojko. Hitro smo odšli na večerjo. Zvečer smo igrali nogomet, odbojko in med dvema ognjema. Po tej igri smo bili zelo izmučeni. Hitro smo se stuširali, oblekli pižame in šli spat.

Luka

ŠVN 2. DAN

Zjutraj smo se zbudili, imeli telovadbo in nato odšli na zajtrk. Malo po zajtrku smo odšli na plažo. Naša skupina je plavala do boje. Ko smo odšli s plaže, smo imeli kosilo. Zatem smo se vrnili v sobe. Dobili smo se pri šotoru in na liste napisali člane sob ter razpredelnico za ocenjevanje sob in vedenje. Potem smo se odpravili na igrala. Najbolj mi je bilo zanimivo plezanje po igralu s preprijemanjem. Popoldne smo se peš odpravili na ogled mesta Poreč, na sladoled ter obiskali stojnice. Tam smo si kupili spominke in se proti večeru ponovno peš vrnili v dom na večerjo. Po večerji smo si ogledali risanko. Nato smo se brž stuširali in utrujeni zaspali.

Maja Ž.

ŠVN 1. DAN

Prvi dan smo šli v Poreč z avtobusom. Zjutraj so se dobili ob 7:30 pred šolo in smo šli na avtobus. Prispeli smo okoli 12. ure. Nato smo imeli kosilo in smo šli plavat. Učitelji so nas razdelili v 4 skupine. Ko smo nehali plavat smo šli na večerjo in potem še na sladoled, nato pa še na sprehod. Ko smo se vrnili, smo si umili zobe, stuširali in odšli spat. Imeli smo se zelo lepo.