Četrtek, 16. 5. 2024

Zjutraj smo se zbudili. Potem smo se oblekli in odšli na zajtrk. Za zajtrk smo imeli veliko izbire. Po zajtrku smo se odpravili do slapa Skalca. Hodili smo po zelo strmi poti. Nato smo prečkali most, ki nas je peljal mimo slapa. Prišli smo do glavne ceste in tam smo imeli malico. Po kosilu smo odšli v gozd, kjer smo zgradili hišice za škrate. Popoldne smo kupovali spominke. Ker še ni deževalo smo šli na igrišče in igrala. Zvečer nas je obiskal čarovnik Grega. Pokazal nam je veliko trikov. Ko smo končali smo se odpravili iskati škrate. Na žalost jih nismo videli, a vseeno so nam škrati nastavili bonbone.

Nika, Maša, Zoja in Mija, 3. a

3. dan šole v naravi smo si zjutraj z gospodom Mirom ogledali slap Skalca. Na pol poti je začelo deževati. Za kratek čas smo si oblekli dežna oblačila. Po strmi poti smo se odpravili proti slapu. Bilo je zabavno, ko nas je pri prečkanju mostička poškropil slap. Po kosilu smo v skupinah naredili hiške za pohorske škrate. Popoldne smo imeli čas za nakup spominkov. Po večerji nas je obiskal čarovnik Grega. Bil je izjemno smešen. Po predstavi smo se odpravili v sobe, vzeli smo dežna oblačila in svetilke. Odšli smo iskati pohorske škrate. Našli smo devet vrečk bonbonov. Komaj čakamo, da jih bomo pojedli.

Peter, Tijana, Lili, Lia R. in Neža, 3. a

Sreda, 15. 5. 2024

Danes smo šli na Areh. Tam smo imeli kosilo v naravi. Igrali smo se v motoričnem parku. Ko smo se vračali, smo videli krastačo. Zvečer nas je obiskal lovec. Po lovcu smo prebrali pravljico in sladko zaspali.

Jaka, Jalen, Rene, Aleksander

Ko smo se zbudili, smo pospravili sobe in se odpravile na zajtrk. Po zajtrku je učiteljica ocenila pospravljene sobo. Naša soba je dobila deset.

Po zajtrku smo se v sobi malo igrali in se nato odpravili na pohod. Odšli smo na Areh. Jedli smo kosilo v naravi. Nato pa se igrali v motoričnem parku. Ko smo se naveličali igranja v parku, smo se odpravili v hotel in se igrali na igrišču. Bilo je zelo zabavno.

Po večerji nas je obiskal lovec. Nato smo utrujeni sladko zaspali.

Anika, Pia, Lana, Klara

Torek, 14. 5. 2024

Ko smo prišli v šolo smo se pogovarjali kaj bomo delali v šoli v naravi. Na avtobusu smo počakali kakih 10 minut in se odpeljali. Pot do Hotela Zarja je bila kratka. V hotelu smo hitro razpakirali ter pojedli, saj nas je zunaj že čakal vodnik Peter. Peljal nas je na kratek sprehod. Po kosilu smo si malo odpočili. Potem smo odšli na daljši pohod do Mariborske koče, ki je trajal vsaj 3 šolske ure. Ko smo prišli s pohoda smo se stuširali in imeli večerjo. Zvečer smo imeli kviz Male sive celice. Po sreči so naše deklice Nika, Neža in Maša celo zmagale. Po kvizu smo poslušali pravljico in utrujeni zaspali.

Tilen, Tejo, Luka, Patrik in Bine, 3. a

14. maja smo se odpravili na Pohorje. Ko smo prispeli v Hotel Zarja smo šli v sobe in razpakirali kovčke. Potem nas je penzionist Peter odpeljal na krajši sprehod. Po poti nazaj smo videli ribnik in ribiča, ki je lovil ribe. Ko smo prispeli nazaj smo se lahko igrali ali počivali. Popoldan smo odšli na pohod do Mariborske koče, kjer smo se okrepčali. Na smučišču Partizanka smo videli črno mačko in kotalili po travi. Zvečer so bile Male sive celice. Po koncu smo si umili zobe in oblekli pižame. Pred spanjem nam je učiteljica Majda prebrala pravljico.