6. DAN

Zjutraj smo smo se najedli in popili preostanek mleka. Malo kasneje kot po navadi smo izpluli iz marine v Split. Ko smo prispeli v Split smo si ogledali Dioklecijanovo palačo in se slikali z rimskimi vojaki. Nato nam je učitelj Danijel častil okusen sladoled. Kopali smo se za polotokom Marjan in si priborili težko prislužen motor za bibot. Samo in učitelj sta uživala v vožnji okoli naše jadrnice, med tem ko smo se ostali kopali. S Samotom sva dobila posebno nalogo, da stari kruh vrževa v vodo. Na vodi so potlej plavale velike štruce kruha. Nato smo odpluli po razburkanem morju nazaj do marine Kaštela, kjer je Samo pripravil okusen pomfri in puding.

Jaka… Samo še vedno pomiva posodo

5. DAN

Zjutraj smo se kasneje zbudili in hitro pripravili zajtrk. Skoraj smo odpluli, ko smo ugotovili da smo pozabili najpomembnejši del posadke, kuharici na drugi strani zaliva. Med dolgim čakanjem smo probali uloviti večerjo. Med potjo smo se ustavili v zalivu Stiniva, kjer smo se kopali. Ker smo imeli pozno kosilo, smo juho pojedli med potjo do Splita. Od rta Gomilica do rta Marjan pred Splitom, nas je tepla burja z velikimi valovi, ki so leteli čez barko. Potem smo se pripeljali v matično luko Kaštela, pristali in nato imeli krst od Pozejdona. Ko tole pišema je mrzlo ko pes.

Ela in Zoja

4. DAN

Tokrat je elektronski član naše družine ponoči preživel deset vlažnih, temnih in samotnih ur na dnu morja. Zjutraj pa je najpogumnejši od nas (Samo mogočni) požrtvovalno skočil v umazano naftno vodo in ga rešil muk. Preizkušnja je bila za “odgriznjeno jabko” serije 8 preveč in je trenutno še na intenzivni negi v nezavesti. Ko smo prišli do točke kopanja, smo si dali duška s skoki in končno dobili možnost uporabe byboat-a. Po navdihu sosedov sta se fanta privezala na vrv in opravila del poti v vodi, jadrnica pa ju je vlekla. Zvečer smo raziskovali skrivnostne kotičke mesta Milna na Braču, poleg tega smo pa za konec še pekli palačinke.

Zoi Elena in Minea

3. DAN

Jutro smo začeli z užitnim zajtrkom, kar je bilo še kar fascinantno. Ampak resnično zanimivo pa je postalo, ko je Zoi v vodi zagledala hobotnico in so jo naši sosedi brutalno iztrgali iz njenega naravnega okolja. Po “hobotničinih kolinah” smo odjadrali na Hvar v Stari Grad, kjer smo na poti nekateri skoraj ločili okusen zajtrk od svojega telesa. Ko smo pristali, smo si privoščili juho in se želeli iti kopat. Žal nam zaradi visokih valov pristojne osebe tega niso dovolile. Za kosilo smo se res najedli, kajti bil je riž po Samovo in meso po Jakovo. Zvečer smo še obiskali tri sladoledarje in se po podrobnem pregledu le odločili za enega.

Minea in Ela

2. DAN

Po dolgi in zibajoči noči smo se polni navdušenja nad novim dnem posvetili pripravi zajtrka. Zoja in Ela sta kot pravi kuharski mojstrici pripravili surovo trdo kuhano jajce in zažgano jajce. Po neokusnemu zajtrku smo se pripravili na pot in odpluli. Kljub popolnemu brezvetrju, smo se ob vožnji zabavali in dosti smejali brezveznim stvarem. Nato smo našli kolonijo sip, se zabavali, ko smo tekmovali proti drugim jadrnicam. Danes prenočimo na Šolti v kraju Rogač.

Jaka Gal in Samo

1. DAN

Vsi od nas smo že komaj čakali na mirno morje.

Zaradi tega smo na avtobus skupaj odšli z velikim nasmehom, starši pa so se s solzami v očeh od nas poslavljali. Vožnja je bila dolga in ne preveč udobna, vendar smo imeli drug drugega, zato smo se zelo zabavali. Med potjo smo imeli postanke, kjer smo malicali. Ko smo prispeli na zaželen cilj marine, smo vso prtljago nesli na našo veliko in prijetno jadrnico Nesi. Velikost sob nas ni preveč prijetno presenetila, a ko smo si razpakirali smo se s časom udomačili. Ko smo se zvečer zunaj usedli, smo se podučili o urniku in poslušali kako bodo potekali dnevi na jadrnici. Po tem smo si še privoščili žemljice ter hrenovke, ki jih je učitelj Danijel zelo dobro razkuhal. Na koncu smo se še uredili in naš dan se je zaključil.