Petek, 20. 9. 2019

Zjutraj smo se zbudili ob pol 8 vsi brez izjeme na Prviču. Najedli smo se ter počasi odrinili proti Biogradu. Vozili smo se 5 ur. Bilo je zanimivo, saj so nekateri spali, nekateri so bili tečni, nekateri pa kartali. Ko smo prispeli v Biograd smo se najedli ter se počasi odpravili na WC. Po teh stvareh smo se pa oblekli ter odšli v mesto na sladoled. Ko smo prišli iz mesta smo se preoblekli ter si spekli palačinke, ki smo jih namazali z nutelo ali marmelado. Nato smo se počasi pripravili za spanje. LAHKO NOČ!!!

Enej

Četrtek, 19. 9. 2019

Zjutraj smo se zbudili v marini Kaštela. Vsi smo se zbudili normalno, le Enej je potreboval celo večnost. Bilo je vetrovno in precej hladno, pa tudi ni bilo najbolj veselo jutro. Zbudili smo se z vestjo, da je to zadnji dan, ko se vidimo z prijatelji, ki smo jih spoznali čez teden. Sicer smo vedeli, da se bomo še z nekaterimi videli še v Biogradu, ampak marsikateremu je potekla kakšna solza. Predvsem je bilo težko slovo od Ane in rozalasca iz barke 100. Ko smo se sprijaznili s tem smo si še zadnjič pomahali v slovo in počasi odpluli na skoraj 6 ur dolgo pot. Med potjo smo se spomnili, da imamo tudi še vodne balone zraven in tako se je začela vojna balonov proti jadrnici 111. Ko smo se celi premočeni preoblekli je Enej (SPET!!!) zaspal in smo prišli na idejo,da bi ga zalili. Tako sta Pia in Lan poprijela za polne plastenke učitelj in Nejc pa za vodne balone. Kar naenkrat je ves šokiran skočil pokonci mi pa smo se smejali kot nori. Po dolgi poti smo pripluli do luke na otoku Prvič. Pred večerjo smo se odpravili na sprehod, nato pa smo za večerjo jedli palačinke. Pred spanjem smo si pogledali še film.

Pia in Nik

Sreda, 18. 9. 2019

Danes smo se zbudili v Kašteli ter bili na barki do popoldneva, vmes pa smo igrali različne igre, pobarvali zastavo in si naredili tatuje. Po kosilu smo se odpravili v bližnji zaliv ter se kopali. Z nami sta bili tudi Gaja ter Lucija, ki sta iz sosednje barke. Da smo lahko rešili mobitel, ki je padel v vodo, smo na pomoč poklicali potapljača. Proti večeru smo odšli na večerno prireditev ter po tem še je sledil disko. Potem smo odšli pojest večerjo na sosednjo barko.

Laura in Nejc

Torek, 17. 9. 2019

Danes smo se zbudili kot vsak dan. Najprej Nejc in Lan nato pa še Laura, Nik, Pia, in nazadnje še Enej kot vedno. Naredili smo zajtrk in pomili posodo, počasi odrinili iz Maslinice ter šli proti Kašteli. Vmes smo se ustavili v čudovitem zalivu Plava laguna na Krknjaših, kjer smo uživali v skokih v vodo. Med potjo smo vse slovenske jadrnice izvedle različne vrste formacij na vodi. Potovali smo 3 ure. Ko smo prišli v Kaštelo je bila ura pol 5. Imeli smo pa tudi piknik na plaži ob 19h. Jedli smo lepinjo s čevapčiči, bilo je zelo okusno. Za konec te naše avanture je še Pijin telefon padel v vodo 7,5 metrov  (R.I.P).

Enej in Lan

Ponedeljek, 16. 9. 2019

Zjutraj smo se zbudili v marini Frapa v Rogoznici. Po zajtrku smo se počasi odpravili proti Maslenici na Šolti. Ko smo se sparkirali je bila Laura panična, da ne bomo imeli jadrnic skupaj z rozalascem. Nato smo se odšli kopat, fantje so se pomerili tudi v skakanju iz pomola. Po zelooo kratkem kopanju smo se stuširali in se v jadrnici še nekaj časa igrali monopoly. Nato je bil čas za vajo in učenje programa, ki smo ga sestavili že po poti. Predstavili smo se kot bogovi Kamnice, imeli pa smo tudi svojo himno. Po predstavitvi vseh ostalih skupin je sledil krst kjer nas je Pozejdon krstil z morsko vodo. Po krstu smo vsi komaj čakali na palačinka party. Ko smo se »najedli« smo imeli še večerjo – filano papriko. Po večerji smo se še nekaj časa družili z drugimi otroci, nato smo se šli še resnica izziv in karte. Potem smo počasi odšli spat.

Pia in Nik

Nedelja, 15. 9. 2019

Za dobro jutro v marini je poskrbel zvonik na otoku Prvič. Nato sva jaz in Lan odšla na 3 m oddaljeno plažo, kjer sem se vrgel v vodo. Po kopanju se je naslednji zbudil skiper in še ostali. Jaz in Lan sva potem poskrbela za odličen zajtrk (čokolino). Nato smo šli spet v vodo tokrat dejansko vsi. Po pospravljanju barke smo se izkrcali iz pristanišča. Naredili kosilo in se odpeljali v zaliv, kjer smo se tudi kopali. Po kopanju in kosilu mi je veter odnesel gate v vodo. Probali smo jih uloviti z “palico”, ampak ker so bile že predaleč sem sredi kosila moral skočiti za njimi in se potopiti, da sem jih dobil. Zato sem moral sedeti med vožnjo na zadnjem delu jadrnice. To ni bilo tako slabo, zelo sem užival v namakanju svojih nog. Nato smo prišli v Rogoznico in se igrali skritega prijatelja za ostalimi slovenskimi udeleženci. Vsak je našel svojega in nato smo večer imeli še disko.

Nejc

Zjutraj smo se zbudili še na otoku Prvič, potem smo odpluli v Rogoznico. Nato smo dobili zapestnice ter se igrali skritega prijatelja, vsi so našli skritega prijatelj razen mene v bistvu sem ga našla, ampak ko je ugotovil da ima isto zapestnico kot jaz, se je nesramno obrnil in hotel zamenjat zapestnico z drugimi. Zvečer smo šli v disko ter tam bili do 22.00. Tam sem videla 12-letnega fanta, ki je imel roza lase, nato smo morali oditi nazaj v jadrnico zaradi Eneja, ker mu ni bilo všeč v disku in potem ga nisem več videla, potem sem hotela izvedet na kateri jadrnici je, ampak so bili že vsi v sobah. Potem sem se šla tuširat. Tam sem pozabila šampon in vmes, ko sem ga iskala, so ostali jedli napolitanke in sem dobila samo eno napolitanko.

Laura

Sobota, 14. 9. 2019

Bili smo zelo veseli ko smo prišli od celodnevne vožnje z avtobusom na njem ni moglo biti bolj vroče kot je bilo, na WC smo komaj čakali eni so se zvijali druge je samo tiščalo. Nato še na rahlo valovitem morju z jadrnico do Biograda.