Torek, 21. 3. 2023

Prebudili smo se v sončno jutro, ki pa žal ni trajalo dolgo. Londonsko vreme pač. Po zajtrku smo dokaj uspešno napolnili kovčke z nakupljenimi spominki. Skozi Hyde park smo se sprehodili do spomenika princa Alberta in koncertne dvorane Royal Albert Hall. Med zidovi mogočnega muzeja Natural history smo se podali v središče zemlje, na lastni koži občutili simulacijo, šteli okostja dinozavrov in na koncu pomahali kipu gospoda Darwina v slovo. Po kosilu se bomo z vlakom s postaje Victoria odpravili na letališče Stansted, od koder bomo zvečer poleteli nazaj v realnost. Novim izzivom naproti.

Ponedeljek, 20. 3. 2023

Danes zjutraj smo imeli zbor ob 9.15. Po zajtrku smo se odpravili v bližnji mini market po malico, nato pa s podzemno železnico na postaje King’s Cross. Tam smo našli peron 9 n 3/4 in trgovino Harry Potter. Naslednja postaja so bile londonske ječe (London Dungeon). Temna stran zgodovine Londona nam je nagnala strah v kosti in kričanju ni bilo konca. Na žalost nismo smeli imeti telefonov za fotografiranje, zato je slikovnega materiala bolj malo. Nekateri učenci smo z London Eye, uživali najboljšem razgledu na London. Kasneje smo na postaji Waterloo šteli vlake, zatem občudovali bele vrstne hiške v predelu Chelsea in se čudili nad dragimi stvarmi na policah najstarejše veleblagovnice Harrods. Za pozno kosilo smo pojedli slastno pastirsko pito (Shepherd’s pie) in na koncu še malo nakupovali na Oxford street. Utrujeni smo še zadnji večer popadali v postelje.

Nedelja, 19. 3. 2023
Naspani in spočiti že ob 9.00 zjutraj pripravljeni na nove izzive. Sprehod v svežem jutru čez Hyde park do Buckinghamske palače. Kralja trenutno ni v Londonu. Nadaljevanje poti do Westminster abbey in Big Bena, ki je v resnici Elizabetin stolp. Od tam do trga Trafalgar in Leicester street. Kosilo po lastni izbiri in končno malo nakupovanje na Oxford street. Vrhunska izvedba musicala Jersey boys, ki je spravila celo dvorano na noge. Dan skoraj prepoln nepozabnih vtisov, in doživetij. Nadaljevanje sledi.

Danes zjutraj smo se zbudili navdušeni in pripravljeni na nov dan! Odšli smo na zajtrk in imeli zbor pred hotelom ob 9:00 zjutraj. Najprej smo se odpravili v Hyde park in imeli še kar dolgo pot do Buckinghamske palače. V parku je bilo res lepo. Opazili smo, da po celem Londonu ljudje radi športajo. Ogromno ljudi teka. Nas je pot vodila naprej skozi mesto do Big Ben-a, kjer smo izvedeli, da ime pomeni veliki zvon v zvoniku. Na trgu Leicester smo imeli malo prostega časa. Po kosilu smo se odpravili na 2,5km dolgo ulico Oxford street in imeli še malo prostega časa. Večina se jih je odpravila na muzikal. Ostali smo se odpravili nazaj v hostel na kratek počitek, s katerega sem se vam oglasila. Čaka nas še večerja v italijanski pizzeriji. Za zdaj mi je v Londonu zelo všeč. Priporočam!

Viva Štefanec 8.b

Sobota, 18. 3. 2023

Vesela nočna vožnja do dunajskega letališča na dvonadstropnem avtobusu. Hitrost in iznajdljivost na carinski kontroli. Miren let z Lauda air. Vožnja z angleškim avtobusom po levi. Neskončno število stopnic na postajah podzemne železnice. Supermoderno poslovno središče Canary warf. Skok čez ničelni poldnevnik na Greenwichu in kratek obisk pomorskega muzeja. Tipična angleška jed – fish and chips. Vožnja z ladjico po Temzi do mostu Tower Bridge. Elizabetinsko gledališče Globe theatre. Prečkanje Millenium bridgea in katedrala Sv. Paula ob sončnem zahodu. Nadaljevanje sledi.

V petek, 17.3. 2023, se je v poznem večeru, natančneje ob 23:45 pred Osnovno šolo Kamnica zbralo 35 učenk in učencev 8. in 9. razreda, ter 3 učiteljice (Katja Soršak Godec, Janja Ambrožič in Karolina Purgaj), da skupaj odpotujemo v London. Vožnja z avtobusom do letališča na Dunaju kamor smo prispeli nekje ob 03:30 je minila v živahnem razpoloženju, prežetim s smehom in klepetom- naspal se ni skoraj nihče. Po krajši malici smo opravili vse formalnosti na letališču in ob čakanju na vkrcanje končno malo zadihali. Kmalu po sončnem vzhodu smo vzleteli in se precej hitro po mirnem pristanku dobri 2 uri kasneje, odpravili na raziskovanje Londona. Najprej smo se naučili orientiranja in hitrega premikanja na podzemni železnici in vlaku ter si ogledali najvišje in najbolj razvite stavbe Londona. Nato smo poskusili slavno kombinacijo fish&chips, ter se z ladjico popeljali po reki Temzi. Sprehodili smo se mimo replike Shakespearjevega – The Globe – gledališča in na koncu videli tudi katedralo sv. Petra. Potem smo se utrujeni od dolgega dneva končno odpravili proti naši nastanitvi, kjer smo se hitro zavili v odeje.