Vrsta:
Promet
Lokacija:
Meljska cesta 1, 2000 Maribor, Slovenija
Objavljeno:
23.01.2018
Objavil:
Jan Sladič
Sedaj je semaforizacija urejena tako, da ima križišče levo od križišča, ki ima trenutno zeleno luč, zeleno luč za zavijanje v desno, katera se izklopi takoj, ko se križišče začne zapirati (rumena,..). Nato se križišče na levi odpre celo.
Torej, predlagam, da zelena luč za zavijanje v desno smer, sveti tako dolgo, dokler se ne vklopijo vse zelene luči za določeno smer, tako kot je to urejeno že par let v Ljubljani in ne da se luč za zavijanje v desno izklopi takoj za tem se pa v razmiku parih sekund vklopi zelena za celo križišče. To povzroča nepotrebno pospeševanje avtomobilov.
Objavil: Jan Sladič
23.01.2018Enodelna semaforska glava s silhueto zelena puščica desno se postavlja na lokacijah, kjer je dovoljena vožnja vozil v smeri puščice pod pogojem, da niso ovirana vozila, ki vozijo po cesti, na katero je dovoljeno vključevanje vozil oziroma samo določenih vrst vozil (Pravilnik o prometni signalizaciji in prometni opremi na cestah). Predlog, ki ga navajate, je smiseln in tudi obstaja v križiščih (npr. Pobreška cesta – Cesta A ob Europarku – manever desno zavijanje na Pobreško cesto), kjer ni peš in kolesarskega prehoda v smeri zavijanja. Zaradi varnosti pešcev in kolesarjev mora biti vmes med zeleno puščico in polnim zelenim signalom varovalni čas, ki omogoča, da voznik ne zapelje na peš prehod v trenutku, ko pešec stopi nanj. Vožnja v smeri zelene puščice se smatra kot brez konfliktna prometna smer. Križišča na državnih cestah, ki se na novo krmilijo uvajajo vmesni-varovalni čas med zeleno puščico in polnim zelenim intervalom.
Odgovoril: Nigrad, d.d.