Vrsta:
Promet
Lokacija:
Ulica kneza Koclja 2, 2000 Maribor, Slovenija
Objavljeno:
11.10.2017
Objavil:
Alen Pajić
Spoštovani,
kot uporabnik javnega prevoza,dajem pobudo,da se vozni red, linije 13 spremeni,tako,da se zmanjšajo večminutne zamude iz smeri Poštnega centra,proti AP Mlinska. O problematiki sem seznanil tudi podjetje Marprom, a sem z njihove strani prejel le odgovor,da so zadevo evidentirali. Naj omenim,da gre za zamudo, ki v povprečju traja 8 minut,pa tudi 11 minutna zamuda ni redkost. O odnosu voznika in uporabi uradnega jezika, pa sploh ne bi izgubljal besed. Precej boljša je komunikacija odgovornih kadrov,a odgovor ne ponuja uporabne vrednosti in ga jemljem le kot vljudnostno formo.
Menim,da bi Maribor, v okviru vizije celostne prometne strategije, avtobusni promet moral jemati bolj resno. Povratne informacije potnikov, pa obravnavati v skladu u dobro poslovno prakso. Prav slednje, je tudi eden izmed dejavnikov, kadar se odločamo za način prevoza.
Hvala.
Objavil: Alen Pajić
11.10.2017Skupaj z mariborskim javnim podjetjem Marpromom intenzivno iščemo rešitev za zmanjšanje zamud na poteku linije 13, ki so večino posledica zamud avtobusa v centru mesta, kar se kasneje izraža na celotnem poteku linije.
Za neprimeren odnos voznika, smo obvestili Marprom, ki bo ukrepal v skladu s svojimi pristojnostmi. Vsekakor pa ima MO Maribor sprejeto Celostno prometno strategijo, tudi sicer urejanje avtobusnega prometa jemlje zelo resno, kar verjamemo, da se kaže tudi na terenu. Zato upamo, da bodo vaše prihodnje izkušnje bolj prijetne.
Odgovorila: Mestna občina Maribor