IZBERITE POVEZAVO:
 

Jesenski pozdrav krokarjev

  DOMOV

  O ŠOLI

  KONTAKT

  ZAPOSLENI

  OBVEZNI PROGRAM

  RAZŠIRJENI PROGRAM

  SKUPNOST UČENCEV

  ZA STARŠE

  ŠOLSKA SVETOVALNA SLUŽBA

  ŠOLSKA KNJIŽNICA

  PODALJŠANO BIVANJE

  PROJEKTI

  AKTUALNO

  JEDILNIK

  SPLETNE POVEZAVE
     

GRADIVO ZA POSAMEZNE PREDMETE

 

 

 
 

Ob koncu lanskega šolskega leta so našo šolo preletavale prav posebne ptice. Vsi se najbrž spomnite, da so bile na pogled nekam drugačne od ostalih ptic, predvsem pa veliko bolj ... pisane. Nosile so perje najrazličnejših barv in občudovali so jih vsi, najbolj pa njihove živali prijateljice.

Letošnjo jesen so se te zanimive ptice vrnile z dopustovanja v oddaljenih krajih in ponovno obiskale našo šolo. Vrnile so se starejše, bogatejše za marsikatero izkušnjo, s sabo pa so prinesle tudi nove »pisane« domislice in modrosti, ki bi jih rade delile s svojimi prijatelji.

Naši pisani krokarji so se tako celjskemu občinstvu predstavili dvakrat, in sicer 10. oktobra v Cici kotičku Mladinske knjige, ter 17. oktobra v Mišku Knjižku Osrednje knjižnice Celje. Obe predstavi sta bili lepo obiskani in med občinstvom toplo sprejeti, prijetnega končnega vtisa pa ni zmotilo niti dejstvo, da je kakšen izmed krokarjev kdaj malce ponagajal in »meni nič – tebi nič« odletel po svoje.

Učitelja mentorja sva zelo vesela, ker so učenci skupin oddelka za podaljšano bivanje pokazali zanimanje za gledališko ustvarjanje in s tem postavili lepe temelje za nadaljnje delo na tem področju na naši šoli. Vsi sodelujoči pa verjamemo, da bomo dragocene izkušnje, ki smo jih nabirali pri pripravi tako zahtevnega projekta, kot je postavitev gledališke igrice, znali vnovčiti tudi v prihodnje.   

 

Lep krokarski pozdrav in vse dobro,

Tadej Gregorc

                               Oglejte si GALERIJO fotografij.

 
 
 

                 
                 
                    
                                                    
   

 

 
© 2007. III. osnovna šola Celje. Vse pravice pridržane!                                                                                                                           Stran ureja: Urška Sotler