IZVEDBA SOCIALNIH IGER PRI RAZREDNIH URAH

V februarju in marcu so razredniki vseh razredov (od prvega do osmega) pri razrednih urah izvajali socialne igre na različne teme. Namen socialnih iger je, da učence spodbujajo k razmišljanju o sebi in drugih. Posamezna igra traja 10 do 15 minut. Temelji lahko na vprašanju, na katerega učenci anonimno odgovarjajo, ali pa na gibalnih igrah, risanju, ipd.

 

Primeri vprašanj in naslovov socialnih iger:

  1. Sošolcu bi rad namenil prijazno misel in mu s tem polepšal dan. Kaj bi mu dejal?
  2. Kaj sem danes napravil dobrega/slabega? Kako lahko to popravim?
  3. Kaj cenim pri sebi?
  4. Kaj mi pri sebi ni všeč, kako lahko to popravim?
  5. Kaj menim, da sošolci najbolj cenijo pri meni?
  6. Boječi Martin. Česa me je strah? Razmišljanje ob sliki.
  7. Moje ime
  8. Male stvari, ki veliko pomenijo.


S kreativno izvedbo in temeljito analizo socialnih iger so se posebej izkazale učiteljice na razredni stopnji. Dobro bi bilo, če bi tovrstne igre postale obvezen del razrednih ur in da bi jih učitelji redno uporabljali za izboljšanje in popestritev dela pri svojih predmetih.

Katja Bone