projekt 2003/2004
PROGRAM
EKO ŠOLE ZA LETO 2003/04
I. Sodelovanje
v akcijah na nacionalnem nivoju
- izvedba
projekta “ENERGIJA – včeraj, danes, jutri”,
- udeležba na
seminarju “Energija – včeraj, danes, jutri”
(november 2003),
- pomoč
ogroženim živalim (eko voščilnice),
- eko kviz -
spomladi 2004,
- sodelovanje
pri različnih drugih akcijah.
II. Aktivnosti
na šoli
1. Skrb za čisto okolje
- redno
čiščenje okolice šole po določenem razporedu,
- čistilne
akcije v sodelovanju z drugimi organizacijami,
- čistilne
akcije v šolski stavbi ob zaključkih ocenjevalnih
obdobij,
- ločeno
zbiranje odpadkov.
2. Zbiranje
starega papirja
- izvedba
akcije v spomladanskem času v sodelovanju s krajevno
skupnostjo.
3. Urejanje
okolice šole
- skrb za
šolski sadovnjak,
- vzgoja in
skrb za čebele v šolskem čebelnjaku,
- skrb za
lončnice v šolskih prostorih,
- ureditev
cvetličnih gredic na šolski zelenici,
- posaditev
okrasnih dreves in parkovnih rastlin na zelenicah,
- ureditev
dostopa do stranskega vhoda v telovadnico.
4. Energija
- projekt
“Energija včeraj, danes, jutri”
- Varčujmo:
- varčevanje z energijo (toplotno, električno),
- varčevanje z vodo,
- varčevanje s papirjem.
5. Prometna
vzgoja
- ure prometne
vzgoje pri TV,
- vzgoja in
varstvo vozačev.
6. Vzgoja za
zdravo življenje in zdrave medsebojne odnose
- zdrava
prehrana (pouk gospodinjstva, šolska prehrana),
- osebna
higiena – skrb za čistočo telesa in primerno
oblačenje,
- higiena
obnašanja in govora,
- izvajanje
športnih aktivnosti,
- skrb za dobre
medsebojne odnose – sodelovanje, medsebojna pomoč.
7. Eko
obveščanje in ozaveščanje
- eko radijske
novice na šolskem radiu (redno – enkrat mesečno),
- eko šolska
oglasna deska – dogajanja v zvezi z varstvom okolja
doma in po svetu,
- eko bralna
značka v 5. razredu (Bistrica Kalščica, Silvestra
Rogelj Petrič),
- eko glasilo
ob zaključku projekta,
- eko razstava
ob zaključku projekta,
- eko
naravoslovni dan ob dnevu zemlje, 24. aprilu,
- povezovanje z
eko krožki na drugih šolah,
- eko novice v
različnih medijih,
- eko splena
stran.
8. Druge
aktivnosti
- eko
ustvarjanje (risbe, fotografije, poezija, zgodbe, kviz
…),
- analiza eko
stanja v okolju (popisi, fotografije, intervjuji…),
- sodelovanje v
evropskem projektu “Spring Day in Europe 2004”.
9.
Vrednotenje in evalvacija dela
- sprotno
spremljanje opravljenih nalog,
- poročilo o
delu.