Ali je doživeto poslušanje pravljic danes še mogoče?


Je!: Doživeto v 100%.

Literarno srečanje z Anjo Štefan na OŠ Dobravlje

V šolstvu se danes pogosto srečujemo z absurdom, da je kljub vedno močnejši medijski širini, vedno več otrok in mladostnikov s težavami branja in pisanja. Opažamo, da je kljub močnim komunikacijskim spodbudam okolja vedno več otrok in mladostnikov s težavami v govornem in pisnem komuniciranju. Kljub elektronskim medijem, ki tudi zahtevajo bralno sposobnost in so danes otrokom najpogostejša pot do informacij in žal tudi do stikov z drugimi, veščina branja predstavlja izreden napor. Zakaj se v 21. stoletju, dobi informatike, ukvarjamo z vprašanjem, kako spodbuditi otroke in mlade, da bi brali? Pavček bi rekel, da bi brali, da jih ne bo pobralo.
Anja Štefan

Kako v šoli doseči, da bi branje kot veščina služilo hitremu in selektivnemu pridobivanju informacij, bogatenju splošnega vedenja in sposobnosti dobrega organiziranjaživljenja? Kako doseči, da bi branje in poslušanje naše otroke umirjalo, notranje bogatilo, jih navduševalo, spodbujalo, bodrilo, jih navdajalo z optimizmom, da je hudo kaznovano in dobro nagrajeno?

Tisti, ki delamo v šolah, vemo, da je naše delo smiselno le, če najprej sami verjamemo v vrednost veščine branja. Prav zato vztrajamo in organiziramo literarna srečanja pisateljev na šolah.