Pri delovanju zveze se navezujemo na 

"Delorsove" štiri stebre izobraževanja:

      - vsi stebri so deležni enake pozornosti

1. steber:  UČITI SE, DA BI VEDELI

           - v novem tisočletju se spreminja:

a) VSEBINA POUČEVANJA
            - učitelj ni več vir informacij,
            - učitelj je vodnik skozi množico že zbranih in razvrščenih informacij,
            - temeljne veščine učenja.

b) PROCES POUČEVANJA
            - razvoj informacijsko-komunikacijske tehnologije,
            - šola nima več monopola,
            - učenje porazdeljeno med šolsko delo in prosti čas,
            - okrepiti potrebno učenje socialnih in etničnih veščin,
            - več dialoga in interakcij, manj rutinskega  memoriranja in discipliniranja v
               razredu.

c) UČITELJI BODO DRUGAČNI
            - svet okoli učencev postaja njihov "učitelj",
            - najvažnejša vloga učitelja: kako mlade pridobiti, motivirati?

2. steber: UČITI SE, DA BI ZNALI DELATI

      - spodbujati razvoj sposobnosti za ravnanje v konkretnih praktičnih razmerah,
      - skupinsko delo - metode,
      - projektne skupine,
      - sposobnejši je tisti, ki ima znanje in praktične  sposobnosti,
      - osebna predanost delavca.

3. steber: UČITI SE, DA BI ZNALI ŽIVETI SKUPAJ

               - razvijati razumevanje drugih, njihovo izročilo in duhovne vrednote
               - nov duh sodelovanja - odvisni drug od drugega
               - učni proces v šoli - interaktiven
               - pojem ŽIVETI SKUPAJ vključuje:
            1) učenje o sebi in drugih,
            2) enakopravno spoštovanje drugih,
            3) strpnost do drugačnosti in reševanje konfliktov skozi dialog,
            4) učinkovito samoizražanje in komuniciranje z drugimi,
            5) učiti se skupaj,
            6) odnos med človekom in njegovim naravnim okoljem,
            7) učiti se "skrbeti in deliti",
            8) učiti se sodelovati z drugim.

4. steber: UČITI SE BITI

      - izobraževanje prispeva k celovitemu razvoju vsakega posameznika:
      - k duševnemu in telesnemu razvoju,
      - čustvovanju,
      - smislu za lepoto,
      - osebni odgovornosti,
      - duhovnim vrednotam.

CILJ:   Postati moder!

            - koristno in pravilno uporabljati znanje in vire,
            - zavedati se, kdo si v odnosu do drugih, najti svoje mesto,
            - vedeti, kaj početi in to delati kvalitetno.

            - spoštovati druge,
            - kontrolirano obnašanje,
            - razvijati sočutje.