|
Ob koncu
projekta…
Že nekaj časa
uporabljam različna e – gradiva pri svojem delu z učenci.Zakaj?
Poučujem v kombiniranem
oddelku, v katerem je letos 8 učencev. ( 3 učenci v 1.razredu in
5 učencev v 2.razredu) Okolje,od koder so naši učenci, je
delavsko. Učenci sicer imajo doma računalnik, vendar le dva
izmed njih imata dostop do interneta. Večinoma doma nimajo
didaktičnih iger, računalnik lahko uporabljajo v zelo omejenem
času, zato ga tudi niso vešči. Problem jim povzroča že uporaba
miške.
Zaradi tega sem se
odločila, da e – gradiva večkrat uporabim pri pouku .
V razredu imamo dostop
do interneta, en računalnik ter printer. Vsak teden jim
pokažem določen program, učenci pa posamezno (ko dokončajo redno
delo , gredo k računalniku) ter rešujejo dane naloge.
Zlasti so zadovoljni,
ker lahko določene pisne izdelke tudi natisnejo in je njihovo
delo vidno takoj. (risanje, slikanje pri likovni vzgoji).
Prav tako sem opazila,
da je pri delu z računalnikom, mnogo več sodelovanja med učenci
– delijo si nasvete, si pomagajo, o nalogah se pogovarjajo,
iščejo možne rešitve,…
Pri SPO večkrat
uporabim material, ki je na Učiteljski.net (VREME, PODNEBJE,
PRAZNIKI,…)
Pri matematiki
obravnavamo v prvem in drugem razredu geometrijske oblike, zato
sem se odločila za program IGRAJE Z JELKO.
Sam program je sicer
namenjem otrokom v vrtcu, vendar zelo priročen tudi za moje
učence. Delo z njim je lahko, učenci so navdušeni, rezultati
rešitev pa so vidni takoj.
Naloge so izdelane
tako, da so jim šest in sedem letni otroci kos tudi sami – brez
pomoči staršev ali učiteljice.
Z velikim veseljem bom
tudi še v bodoče segala po najrazličnejših e – gradivih, ki bodo
primerna za otroke prve triade (čeprav jih je bolj malo)!
ANALIZA ANKETNIH
VPRAŠALNIKOV
Na podružnici Žerjav sva učiteljici
Draga Mori in Petra Halner izvedli projekt »Širjenje e-gradiv«
v obeh kombiniranih oddelkih.
Učenci so bili nad delom navdušeni in
so izrazili željo, da bi še večkrat delali podobne naloge,
čeprav sva mnenja, da pri pouku velikokrat uporabiva računalnik
za utrjevanje, ponavljanje in obravnavo učnih vsebin. V obeh
razredih imamo namreč internetno povezavo, tako da lahko učenci
sami rešujejo naloge v odmorih in pri podaljšanem bivanju.
Najpogostejši odgovori naših učencev
so:
- bilo je super, ker sem lahko
delal z računalnikom, pa še naučil sem se veliko
- -
še večkrat si želim takšnega pouka
-
- najboljše je bilo, ker sem lahko tipkala
-
- iz likov sem lahko sestavil barvno sliko in jo še
natisnil
-
- preko računalnika sem poslušal zelo zanimivo zgodbico
-
- ob učenju poštevanke je bila super tudi zvočna
spremljava
-
- teta je v računalniku govorila zelo prijazno
-
- barve na računalniku so bile krasne
-
- super je bilo, ker ni bilo treba pisati v zvezek
-
- ker doma nisem veliko pred računalnikom, mi je v šoli
pomagala sošolka
|