|
Po
predstavitvi projekta sem bil kar prijetno presenečen, saj se je
vanj vključilo kar deset učiteljic. Vključile so se tudi tri
učiteljice iz dveh podružničnih šol. Pri izvedbi projekta mi je
pomagala pomočnica, ki je sodelovala predvsem pri izvedbi ur na
podružnicah, urejanju dokumentacije in spremljanju novosti na
forumu, kar mi je bilo v veliko pomoč pri uspešni izvedbi
projekta.
Vse
sodelujoče učiteljice so uspešno izvedle predvidene ure in
uspele v predpisanem roku oddati zahtevano dokumentacijo, ki jo
je bilo na trenutke kar preveč. Vse bi rad tudi pohvalil za
zgledno in ustvarjalno delo.
V projekt
smo se vključili na naslednjih področjih:
matematika -
7 učiteljic (3.a, 4.b, 5.a, 8.a, prvi kombiniran oddelek in 3.
razred
na podružnični šoli
Žerjav )
slovenščina
- 1 učiteljica (6.a)
angleščina -
1 učiteljica (6.a)
geografija -
1 učiteljica (9.a in 9.b)
glasbena
vzgoja - 1 učiteljica (kombiniran oddelek na podružnični šoli
Koprivna)
Kljub
nekaterim nedorečenostim v začetku se je projekt pokazal kot
zelo dober. IKT tehnologija se je v vsakdanjem življenju že
ustalila. Zato je nujno, da učence začnemo zgodaj navajati nanjo
in jim pokažemo učinkovitost le-te v izobraževanem procesu. Na
naši šoli smo tudi sicer pri uporabi e-gradiv v učnem procesu
precej aktivni. Vendar pa vsak tak projekt vzpodbudi tudi tiste
učitelje, ki e-gradiva do sedaj še niso vključevali program na
svojem področju. To pa je tudi glavni namen projekta.
V projektu
se je pokazalo, da obstaja veliko kvalitetnega e-gradiva. Vendar
pa je to zelo razpršeno po omrežju in zato nepregledno. V teku
projekta so nastali seznami teh gradiv, kar bo uporabno tudi v
bodoče. Vsekakor pa bi bilo dobro, da bi se obnovil portal SIO
(ali kaj podobnega), da bi bil dostop do e-gradiv za učitelje
čim lažji in pregleden, seznam pa sproti dopolnjen.
Kljub
nekaterim pomanjkljivostim je bil projekt vsekakor dobrodošel in
potreben. Množičen odziv v razpravah v forumu kaže, da so bili
podobnega mnenja tudi ostali udeleženci projekta. Prav zaradi
tega bi bilo smiselno tak projekt nadaljevati, da kvalitetna
e-gradiva, ki so nastala v preteklih projektih, ne ostanejo
neizkoriščena. Prav pogosta uporaba pa bo vzpodbudila tudi
ustvarjalce e-gradiv k še kvalitetnejšemu ustvarjanju.
Tudi učenci
z veseljem sprejemajo nove tehnologije. Pouk ob računalnikih je
zanimivejši, za delo so bolj motivirani, sproti lahko spremljajo
svoje rezultate. Vse to pa pripomore k večji učinkovitosti
pouka. Tudi analiza vprašalnikov je pokazala, da so učenci s
takšnim delom zelo zadovoljni.
Projekt je
bil precej zahteven, saj je bilo potrebno zaradi velikega
števila udeleženih učiteljic pripraviti in urediti veliko
dokumentacije. Prav tako je bilo treba vso dokumentacijo in
material, ki je nastal ob projektu, objaviti na spletnih straneh
šole. Tudi spremljanje foruma je vzelo veliko časa. To pa
predvsem zato, ker so ob razpisu projekta nekatere zahteve
ostale nedorečene. Čeprav se je predvidenih 50 ur v začetku
zdelo veliko, pa se je pokazalo, da smo vsi porabili precej več
časa za ureditev vseh predpisanih del.
Kljub vsemu
pa je treba ob koncu pohvaliti vse, ki so skrbeli, da so bile
nejasnosti razčiščene in da je projekt potekal dokaj tekoče in
brez resnejših težav.
Še več takšnih projektov!
|