|
|
OTROŠKI PARLAMENT
2010
|
 |
V ponedeljek, 15.3.2010, sem se učenec Osnovne šole Črna na Koroškem
odpravil v Dravograd, na regijski šolski parlament, kjer sem
predstavil svoja stališča glede stereotipov rasizma ter
diskriminacije. Vsi navzoči iz cele Koroške regije smo imeli zelo
dobre ideje in prav težko se je bilo odločiti , koga predlagati za v
državni zbor Republike Slovenije. Padla je odločitev in izbran sem
bil za debato na naslednji ravni,torej v državnem zboru. 22.3.2010
se nas je iz Koroške regije odpravilo pet delegatov ter ena
novinarka. Avtobus se je odpravil iz Raven in začel se je zelo
razburljiv dan.
Že na avtobusu smo se razporedili v pet skupin, kakor smo kasneje
tudi razpravljali. Odločil sem se za skupino pod imenom
(ne)zaželeni.
|
|
Ko smo prispeli v deževno Ljubljano, smo takoj odšli v recepcijo,
kjer je bila že velika gneča. Dobili smo modre priponke ter
nadaljevali pot proti sprejemni sobi, v kateri je potekal sprejem
visokih gostov od veleposlanikov do predsednika države in državnega
zbora in vseh ostalih, ki so bili povabljeni. Učenci osnovnih šol v
Ljubljani so pripravili nekaj minut poezije izpod peres njihovih
učencev. Velikodušni poslanci so poskrbeli tudi za glasbo, in sicer
igral nam je poslanski orkester Dixi band s pevkama Jerco Marzel ter
Bredo Kogoj. Takoj po samem sprejemu se je začelo zasedanje 20. NOP
v veliki dvorani Državnega zbora RS in pozdravni nagovori. Kasneje
so se izvolili organi 20. NOP ter se razporedili pa skupinah. Ko
smo z delom v skupinah končali smo oddali glasovnice za 21. NOP. |
|
Po malici se je začelo poročanje o stališčih, mnenjih in predlogih,
izoblikovanih v posameznih skupinah, ter razprava s predstavniki
parlamenta in vlade, uradov in drugih vladnih ter nevladnih
organizacij.Vsak je zagovarjal svoja stališča, zato je prišlo tudi
do različnih replik, ki so se ob posredovanju predsedujočega hitro
rešile. Edina pomanjkljivost je bila pravičnost predsedujočega,saj
je bil pri dodeljevanju besede zelo pristranski do nas, Korošcev, in
nekaterih drugih, ki niso bili iz večjih mest, kot so
Maribor, Ljubljana in primorski delegati. Ko smo končali s samo
razpravo in obdelali vseh pet tem, smo se razdelili v dve skupini. V
drugi skupini, v kateri sem bil tudi sam, smo si najprej ogledali
parlament ter bolje spoznali hišo, v kateri so organi, ki vodijo
državo. Po končanem ogledu smo se odpravili na kosilo ter kasneje
tudi proti domu. To je bila zame zelo velika izkušnja ter doživetje. |
 |
|
Luka Kropivnik
|
|
Začetna stran
Učitelji
Projekti
Aktualno
|