3. fotografski natečaj Kruh in vino
Fotografsko društvo Veno Pilon Ajdovščina skupaj s pokrovitelji Agroind Vipava 1894, Mlinotest Ajdovščina in Fotografsko zvezo Slovenije - št. 19 / 06 organizira 4.fotografski natečaj
KRUH IN VINO 2006
Za navedeni natečaj veljajo naslednja razpisna pravila:
UDELEŽBA NA NATEČAJU
Na natečaju, ki je organiziran v skladu s pravili Fotografske zveze Slovenije, lahko sodelujejo vsi ljubiteljski in poklicni fotografi s stalnim prebivališčem v Sloveniji in Slovenci v zamejstvu, ki bodo do zaključka predpisanega roka in v skladu z razpisnimi pogoji dostavili svoja dela.
Nastanek del ni časovno zavezujoč pogoj razpisa. Omejeno je le število poslanih del - fotografij in diapozitivov.
TEMI NATEČAJA KRUH IN VINO 2006
- Temi natečaja KRUH in VINO 2006 sta dve;
A tema - KRUH
B tema - VINO
Pri prvi temi pričakujemo dela, ki prikazujejo vse v zvezi z kruhom ( žita in
žitna polja, mline, peko in kruh kot hrano), pri drugi temi pa pričakujemo
posnetke trte, pridelave vina, in vse kar je povezano z njim. Avtorji del morajo
na prijavnici označiti, za katero temo prijavljajo svoja dela.
Avtorji del lahko na natečaju sodelujejo v obeh temah v obeh kategorijah, v barvni in črnobeli fotografiji in barvnih diapozitivih, ocenjevanje bo ločeno v obeh temah in obeh kategorijah.
SODELOVANJE NA NATEČAJU
Pričakujemo, da bodo avtorji na natečaju sodelovali z deli, ki še niso bila razstavljena na dosedanjih fotografskih razstavah v Sloveniji.
Vsak udeleženec lahko sodeluje na natečaju v vsaki temi z največ šestimi fotografijami (črnobelimi ali barvnimi ) in z največ šestimi barvnimi diapozitivi. Format fotografij mora biti 20 x 30 cm ali 30 x 45 cm oziroma diapozitivov 24 x 36 mm ( okvirčki dim.5 x 5 cm ). Posamezne fotografije formata 20 x 30 cm morajo biti nalepljene na paspartuju velikosti 30 x 45 cm.
05.Pri opremljanju fotografij in diapozitivov naj udeleženci upoštevajo določila tega razpisa. Vsaka fotografija oziroma diaposnetek naj bo označen z naslednjimi podatki: ime avtorja, naslov dela, zaporedna številka in oznaka teme - A ali B. Na fotografijah morajo biti podatki navedeni vidno na hrbtni strani, na diapozitivih pa na pravi strani. Spodnji levi vogal diapozitiva naj bo vidno označen z rdečo piko. Napisani podatki se morajo ujemati s podatki v seznamu poslanih del, ki je del prijavnice. Del, ki ne bodo pravilno označena, žirija ni obvezna obravnavati.
06.K poslanim fotografijam in/oz diaposnetkom avtorji priložijo v zaprti kuverti,
označeni z avtorjevim imenom, izpolnjeno prijavnico s seznamom vseh
poslanih del ( označenih z zaporedno številko, naslovom-imenom posnetka
ter oznako teme ), podatki o avtorju ( ime in priimek,naslov,telefon in E-mail)
in kotizacijo.
07.Kotizacija za sodelovanje na natečaju je za eno temo 1.500,00 SIT, za obe
temi pa 2.500,00 SIT, ki jo vsak udeleženec natečaja priloži prijavnici.
NASLOV IN ROK DOSTAVE
08. Fotografije in/oz. diapozitivi morajo biti oddani oziroma poslani skupaj z
zaprto kuverto v embalaži, primerni za vračanje - večji ali manjši kuverti,
označeni z napisom FOTOGRAFSKI NATEČAJ KRUH IN VINO 2006.
09. Udeleženci natečaja morajo svoja dela poslati ali osebno oddati (osebno le
v ponedeljek 11. decembra 2006 od 12,00 - 15,30 ) na naslov Fotografsko društvo VENO PILON Ajdovščina, IV. Prekomorske br.1, (nad Lavričevo
knjižnico ), p.p. 108, 5270 Ajdovščina najkasneje do ponedeljka, 11.decembra 2006.
ŽIRIJA - OCENJEVANJE DEL
10. Fotografskih del, ki ne bodo izpolnjevala razpisnih pogojev oziroma ne bodo
dostavljena v skladu s temi določili, žirija ne bo obravnavala.
11. Poslana dela bo ocenjevala žirija v sestavi kot je navedena na prvi strani natečajne dokumentacije. Vse odločitve žirije so dokončne.
12. Žirija bo ocenjevala tako ustvarjalno stališče avtorja, tehnično dovršenost,
izpovednost in originalnost del, pa tudi primernost poslanih fotografskih del.
RAZSTAVA IN PODELITEV NAGRAD
13. Svečana razglasitev rezultatov natečaja in podelitev nagrad in diplom bo ob
otvoritvi razstave v petek, 12.januarja 2007 ob 18 uri v veliki dvorani Vinske
kleti pokrovitelja Agroind Vipava 1894 Vinarska cesta 5 v Vipavi. Razstava bo
tudi letos tako v Vipavi ( 12.1. - 30.01.07 ) kot tudi v Ajdovščini ( v avli dvorane
I.slovenske vlade od 31.01..-15.02.07 ).
14. Avtorji se s sodelovanjem na navedenem fotografskem natečaju strinjajo, da se izbor poslanih del brez nadomestila objavi in razstavi na predvideni razstavi. Žirija bo objavila rezultate natečaja in podelila nagrade in diplome na
otvoritvi razstave, na kateri bodo nagrajena dela razstavljena.
15. Vsi udeleženci natečaja bodo pisno vabljeni na otvoritev razstave.
NAGRADE IN DIPLOME
16 Za najbolje ocenjena dela bodo v vsaki temi in vsaki kategoriji podeljene tri
nagrade in tri diplome.
17. Seznam nagrad in diplom je objavljen na prvi strani razpisne dokumentacije.
OSTALO
18. Organizator se obvezuje, da bo s poslanimi deli ravnal pazljivo, ne odgovarja
pa za poškodbe ali izgubo med transportom.
19. Natečaj bo potekal po koledarju, navedenem v tej razpisni dokumentaciji.
20. Vsak udeleženec natečaja s svojo udeležbo na natečaju pristaja, da bodo
poslana fotografska dela razstavljena oziroma prikazana na razstavi in če
bodo tudi izbrana, tudi odkupljena po enotni ceni 15.000,00 SIT/kos za
promocijske namene sponzorjev. Udeleženec natečaja, avtor izbrane
fotografije za odkup, bo dolžan po obvestilu dostaviti organizatorju negativ
izbrane fotografije ali original diaposnetek. Organizator natečaja si pridržuje
pravico objave del v propagandne namene natečaja in diaprojekcije.
21. Vsa poslana dela bodo udeležencem natečaja vrnjena do 15.3.2007.
22. Dodatne informacije dobite na telefonu 041-478-243 ( Jadran Hreščak
Koledar natečaja:
- sprejem del - do vključno 11.12 2006
- pregled in izbor 14.-18.12.2006
- poročilo o žiriranju do 27.12.2006
- razglasitev rezultatov - otvoritev razstave 12.1.2007
- trajanje razstave 12.1. -15.2.2007
- vračanje del do 15.3.2007
razpisni pogoji in prijavnica (.doc) >>> |