Lov na slone Pricujoce besedilo se ukvarja z enim temeljnih problemov clovestva: "Kako ujeti slona?" Po izkusnjah ima vsaka skupina poklicev lastne posebne metode za lov na slone. Tukaj je nekaj najzanimivejsih: Matematiki lovijo slone tako, da gredo v Afriko, odstranijo vse kar ni slon in lovijo razliko mnozic. Izkuseni matematiki bodo najprej poskusili dokazati eksistenco najmanj enega enolicnega slona, preden se bodo lotili lova z metodo navadnih matematikov. Profesorji matematike dokazejo eksistenco vsaj enega enolicnega slona in prepustijo razkritje dejanskega slona studentom. Informatiki lovijo slona, tako, da izpeljejo naslednji algoritem A: 1. Pojdi v Afriko 2. Zacni na Rtu dobre Nade 3. Prekrizari Afriko od juga proti severu dvosmerno v smeri vzhod-zahod. 4. Pri vsakem precenju Afrike naredi naslednje: a) Ujemi vsako zival, ki jo vidis b) Primerjaj vsako ujeto zival z zivaljo, ki jo poznamo kot slona c) V primeru ujemanja se ustavi. Izkuseni programerji spremenijo Algoritem A tako, da zival, znano pod imenom "slon", postavijo v Kairo, tako da se program v vsakem primeru ustavi (terminira). (Opomba: s tem se izognejo neskoncni zanki!) Programerji virusov lovijo slone tako, da na Rt dobre Nade postavijo mis in cakajo v Kairu na credo slonov, ki jo je zajela panika. Programerji Windowsov NT streljajo s popolnoma neprimernim orozjem v popolnoma napacno smer in potem pojasnjujejo, da je za napako kriv slon. Programerji Windowsov 95 storijo enako, le da uporabljajo lok in puscico. Microsoft kupi slona v zivalskem vrtu v Seattlu, ga masovno skopira, dopove celemu svetu, da vsakdo potrebuje enega, da je to idealna razsiritev MS-Officea in izvozi 14 milijonov kosov v Afriko. Strojni inzenirji lovijo slone tako, da gredo v Afriko, ujamejo vsako sivo zival, ki jim precka pot in jo imenujejo slon, v kolikor odstopa teza za manj kot 15% od teze predhodno ujetega slona. Gospodarstveniki ne lovijo slonov. Izhajajo iz tega, da se bodo sloni sami predali, ce bi jim dovolj placali. Statistiki ulovijo prvo zival, ki jo vidijo pomnozijo z n in jo imenujejo slon. Podjetniski svetovalci ne lovijo slonov. In mnogi se nikdar niti enega niso videli. Lahko pa vam ure in ure svetujejo, kako loviti slone. Sistemski analitiki bi teoreticno bili sposobni dolociti korelacijo med velikostjo klobuka in stevilom zadetkov pri lovu na slone, ce bi jim le nekdo povedal kaj je to slon. Prodajni zastopniki ne lovijo slonov. Namesto tega izkoristijo cas za prodajo slonov, ki se sploh niso bili ujeti in obljubljajo dobavne roke najmanj teden dni pred odprtjem lovske sezone. Prodajni zastopniki programske opreme posljejo prvo sivo zival, ki jo lahko ujamejo, preko UPS-a in prilozijo racun za slona. Pretkani prodajni zastopniki programske opreme delujejo v principu podobno, po tem pa posljejo po posti pismo v katerem ponujajo upgrade na plemenitejsega indijskega slona. Prodajni zastopniki materialne opreme ujamejo par zajcev, jih pobarvajo sivo in jih prodajajo kot namizne slone z opozorilom na napredek pri miniaturizaciji v primerjavi s konkurenco. Vodstveni kadri lovijo slone tako, da se slon zaradi dolzine sestanka sam pokonca. Filozofi ne lovijo slonov. Razmisljajo in potem recejo, da tako ali tako ni svobodnih slonov, saj so vsi ujeti na zemlji.
Nazaj na domačo stran.