Sv. Višarje (1766m), 8.februar 2010

Ob 8:30 kreneva z Danilo od doma. Po prevoženih 150 km sva pred spodnjo postajo žičnice na Sv. Višarje. Parkirava malo više na levi strani. Ob 10:15 startava s parkirišča. Pot naju vodi čez prvi mostiček in nato na desno po asfaltni cesti do manjšega parkirišča, kjer si nadenem smuči.

S parkirišča nadaljujeva po za promet zaprti cesti, ki kmalu preči potok. Že tu srečava kar tekaj turnih smučarjev. Cesta se spremeni v ožji kolovoz, ki se zmerno občasno pa strmo vzpenja. Pot naju pripelje do planine na kateri stoji nekaj hiš in se še naprej vzpenja mimo višarskega grabna. Uživava v zasneženi pokrajini. Nekoliko više ob poti opaziva nekaj zaporednih kapelic in na njih poslikave. Pot se še naprej strmo vzpenja in naju skozi zasnežen gozd pripelje do Višarske planine. Tu se odpre lep pogled na zasneženo planino in na vrhove Kamnitega lovca. Po krajšem počitku nadaljujeva sprva po složni poti, nato pa po strmejši mimo zadnje kapelice in do prvih hiš na Sv. Višarijah, od koder so se odpro lepi pogledi na pogorje Viša, Montaža, Kamnitega lovca. Ogledava si cerkvico Matere božje, pomalicala, uživala v soncu in se po uri počitka odpraviva v dolino. Jaz po smučarski progi, Danila z gondolo.

Kamniti lovec - Cima del Caccatiore (2071m) (6.april 2022)

Izkoristimo lep sončen dan in se ob 5h zjutraj odpravimo iz Šempetra - tokrat z avtom samo v treh - po avtocesti proti Trbižu, do vasi Žabnice (Camporosso) (nv860m), kjer je spodnja postaja žičnice za Sv. Višarje. Smučke si že takoj iz avta nadenemo na noge in zagrizemo v prvo strmino. Pri vmesni postaji žičnice, se že dvignemo nad meglo ki pokriva dolino, sonce že kar preveč greje, odpirajo se nam čudoviti pogledi na hribe proti S. Sv. Višarje (nv1750m) dosežemo po uri in pol hoje, zaobidemo vas in se spustimo do kapelice, na križišču (nv1720m). Tu sledimo markacijam, in se vzpenjamo najprej po V strani, nato pa preko manjšega prevala pridemo na Z stran grebena. Tu se v dolgem desnem loku, najprej skozi macesnov gozd, nato pa pod stenami Višarske glave vzpnemo do krajše strmine pod končnim ''amfiteatrom ''. Tu je vzpenjanje nekoliko težje, saj je sneg na tem delu splazen. Od vznožja ''amfiteatra'' nadaljujemo v levo, nato pa zopet v desnem loku in parkart cik-cak do manjšega sedla pod Kamnitim lovcem (nv2040m).

Ne obotavljamo se kaj dosti in se kar takoj pripravimo na spust. Prvi del opravimo naravnost navzdol, sneg še rahlo pomrznjen. Splazeni del presmučamo čisto po levi po pršiču. Nadaljujemo naravnost  navzdol do gozdne meje, nato skozi macesnov gozd, predrsamo manjši previs in se spustimo do ceste ki pripelje iz doline Zajezera (nv1650m). Tu se okrepčamo in zopet nadenemo pse, saj se moramo povzpeti nazaj na Sv.Vošarje. Od tu sledi spust po smučišču, po ravno prav odpuščenem snegu, do avta. Lepa tura, lepo vreme, odlična smučarija.