ZELENI VRH, 13.marec 2009  (2081m)

Vstajanje malo pred četrto in odhod proti Tolminu in od tam za Tolminske ravne – vasica na višini 924m. Malo po 6h že pričnem s hojo. V vasi zavijem čez travnik za planino Razor . Malo pred planino Plazje zavijem po stezi levo v breg. Držim se leve strani grape – na začetku slabo markirana pot, nato pa bolje – ki se vedno bolj oži in vzpenja. Na najožjem delu že leži sneg, grizem skozi gozd strmo navzgor. Iz gozda pripešačim med zasnežene balvane pod Škrbinsko ploščo, v tej smeri tudi nadaljujem s hojo. Pod ploščo s katere je že splazil sneg se ustavim, telovadne copate zamenjam za smučarske čevlje in dereze. Prečim plaz pod ploščo, se malo spustim , nato pa nadaljujem strmo v klanec proti Zelenemu vrhu. Uživam v razgledu na okoliške hribe (Tminski Migovec, Tolminski kuk, Škrbina, Vogel). Na vrhu se še enkrat razgledam, pomalicam in se pripravim na spust.

Prvi del spusta je enak vzponu, nato pa zavijem v desno pod Tminski Migovec in tam smučam do roba gozda, nato pa po gozdu do najožjega dela grape, do koder je še segal sneg. Tu naložim smučke na nahrbtnik in peš do avta v Tolminskih ravnah., kjer sem že malo pred enajsto uro.

ZELENI VRH  (2081m),    28. marec 2010

Ista tura kot že lansko leto, le da nas je bilo tokrat kar pet. Startamo zopet iz Tolminskih ravn – vasica na višini 924m. Ob 6:45h pričnemo s hojo po isti poti kot lansko leto – pred planino Plazje zavijemo levo in nato po grapi do roba gozda., od tu naprej pa po dolini med Škrbino in Tolminskim Migavcem. Na začetku širše doline zavijemo levo v breg na greben med istima dvema hriboma in se po njem povzpnemo na Zeleni vrh. Vreme čudovito, razgledi še lepši. Pomalicamo in se počasi pripravimo na spust, ki je potekal v odličnih razmerah v obratni smeri vzpona. Snega je malo manj kot lansko leto, zato se ustavimo više v grapi (~200m nad najožjim delom) Tu naložimo smučke na nahrbtnik in peš do avta. Postanek v Kanalu – na pijači in načrtih za naslednji vikend, nato pa proti domu.

ŽABIŠKI KUK 1844m (2.marec 2016)

Ob 7:30h parkirava takoj za planino Lom (n.v.1100m), pot naprej je namreč še zaprta zaradi snežnih plazov. Nahrbtnik in smučke na rame, mimo planine Kuk (1150m). Nad planino je že več snega, tako da si lahko smučke nadenem na noge. Po kratkem postanku na Razor planini, nadaljujeva za kočo in nato proti V do prvega sedla. Za razliko izpred dveh let je sneg mehak, saj so bile tudi čez noč temperature nad ničlo. Vreme je sicer napovedano lepo, vendar je na nebu koprenasta oblačnost, tako da sonce le s težavo prodre skozenj. Še sreča, saj bi še bolj zmehčalo že tako mehek sneg. Za sedlom zavijem v desno proti J, nekaj časa po sredini v smeri Žabiškega Kuka, nato se držim bolj desne, dokler ne dosežem vrha. Na vrhu se ne zadržujem prav dolgo, poslikam le okoliške – bližnje in daljne gore, nato smučam v smeri vzpona. Smuka je sicer solidna, vendar malo ''žlajfa'' mehek sneg.

ZELENI VRH, 19.februar 2017  (2081m)

Ponovitev ture izpred nekaj let, vendar tokrat že v februarju. Zopet s kombijev, le da nas je tokrat le pet. Tolminske ravne – vasica na višini 924m, od koder malo po 7h pričnemo s hojo. V vasi zavijemo čez travnik proti Razor planini. Malo pred planino Plazje zavijemo po stezi levo v breg. Držimo se leve strani grape, kjer kmalu naletimo na nove markacije. Grapa se vedno bolj oži in vzpenja. Pod najožjim delom že leži sneg (~1000mnv), grizemo skozi gozd strmo navzgor, kjer si kmalu nadenemo smučke na noge. Letošnja zima nas ni ravno obdarila s snegom, saj ko pridemo iz gozda, ruševje gleda še polovico iz snega. Nadaljujemo po sredini doline, nato pa strmo v levo in po grebenu od koder dosežemo vrh. Spodnji del je meglen, na vrhu pa nas pričaka prekrasno sonce. Uživamo ob pogledih na sosednje hribe, katerih vrhovi štrlijo iz megle (Tminski Migovec, Tolminski kuk, Škrbina, Vogel..), pa tudi na bolj oddaljene Triglav, Jalovec, Mangart....

Spustimo se po grebenu, vendar že po sto metrih zavijemo v levo, naravnost navzdol v dolino. Razmere odlične, sneg ravno prav odpuščen, tudi megla se je dvignila. V spodnjem delu doline zopet naletimo na meglo, ki nam otežuje vidljivost. Malo več težav je s smučanjem med ruševjem in zgornjem delu gozda, vendar le nekako prismučamo do manjšega previsa na ~1150mnv. Tam zopet smučke na nahrbtnik in peš nazaj do avta. Prva tura v tej zimi, kljub pomankanju snega smo z njo vsi zadovoljni.

ZELENI VRH, 7.marec 2021  (2081m)

Po nekaj letih se zopet odpravimo proti hribom nad Razor planino. S kombijem in avtom se zapeljemo do Tolminskih ravn (nv924m). V mrzlem jutru začnemo s hojo kmalu po 7h čez travnik proti Razor planini. Malo pred planino Plazje zavijemo po stezi levo v breg, nato se strmo vzpenjamo po grapi, ki se vedno bolj oža. Nekje na nv1100m, je že sneg (~45' hoje), nekateri si že tu nataknejo smučke, drugi jih nesemo nad gozdno mejo ~nv1250m. Nadaljujemo po sredini doline med Migavcem in Škrbino, skozi ožji prehod in nato navzgor do sedla na nv1850m. Tu zavijemo v levo in nato naravnost na vrh. Vreme čudovito, še lepši razgledi….

Prvi del spusta pričnemo v smeri vzpona, sneg ponekod še rahlo pomrznjen, drugot nekaj napihanega. Od sedla na nv1850m smučamo v desno, nekje do nv1700m, tam pa naravnost navzdol – tu so razmere idealne, sneg ravno prav odpuščen - do poti na nv1550m, po kateri smo se vzpenjali. Od tu smučamo med grmovjem in kasneje drevjem do nv1100m. Zopet smučke na nahrbtnik in nazaj do avtov.

Še en lep turni smuk, želimo si še več takih.