Ojstica, Skuta;  8.-9. julij 2011

Ob 6h startava iz Idrije proti Ljubljani in od tam naprej proti Domžalam, skozi Kamnik do parkirišča pred Klamniško Bistrico (n.v. 571 m - parkirišče za ogled slapa Orglice).

Ob 11:30h že pešačiva proti sedlu Presedlaj (n.v.1613 m), pod stenami Konja. Ker v dolini ne natočiva vode, naju malo pod sedlom reši še edini potoček, kjer se odžejava in natočiva zaloge vode. Po kratkem počitku na sedlu, se začneva prebijati med nizkim borovjem proti koči na Korošici. Prvi del je res zaraščen (to občuti Danila, ko jo naslednjega dne pri sestopu v dolino veja trešči po obrazu), srednji del je očiščen in lažji za hojo. Kmalu doseževa navjišjo točko – Prag (n.v.1910 m), nato se počasi spuščava proti koči. Ustaviva se na prelazu nad kočo, od koder je lep razgled na Ojstrico. Tu pomalicava in se nato spustiva do koče (Kocbekov dom na Korošici n.v.1808 m), ki jo doseževa po dobrih treh urah in pol hoje iz doline. Ker imava še dovolj časa, se domeniva, da osvojiva še Ojstrico. Vzpon začneva po dokaj položni stezi takoj za kočo, nato pa postaja steza proti vrhu čedalje strmejša, zadnji del so nadeneva čelade, saj je dokaj strmo in kamnito, vendar na srečo ni drugih planincev. Po dobri uri hoje doseževa vrh. Sestopiva po drugi - levi strani, ki je nekoliko daljša in po najinem mnenju zahtevnejša – zato ima  Danila kar nekaj težav in dvomov o hoji v naslednjem dnevu. Za večerjo zelenjavna mineštra, čaj, ogled sončnega zahoda in v posteljo.

Prebudim se že ob prvem svitu, vstaneva ob 6h. Zajtrk-krof s čajem, nato pa ''bojni'' posvet za ''podvige'' tistega dne. Danila se že takoj preda in mi pove, da gre v dolino, jaz nadaljujem po začrtanem planu. Natovorim nahrbtnik in startam (7:30h) proti Planjavi (n.v. 2392), ki jo dosežem v dobri uri, nato pa proti Kamniškemu sedlu (n.v. 1865 m), kjer sem ob 9:30h. Tu se nazadnje podkrepim (sendvič in kava), nato pa zopet naprej na Brano (n.v. 2253 m) kjer sem ob 10:20h. Naredim par fotk in nazaj po isti poti do razcepa za Skuto, čez melišče in nato zahtevnejši spust v sedlo Kotliči (n.v. 1974 m) in tudi zahtevnejši vzpon na Tursko goro (n.v. 2251m) kjer sem on 11h. Zopet naredim par fotk in nadaljujem  po melišču v sedlo pri Turskem zlebu (n.v. 2134m) , pa čez Male pode po Skuto. Opravim še z zadnjim zahtevnejšim vzponom na vrh Skute (n.v. 2532 m) kjer sem ob 12:20h.

Po krajšem počitku sledi dolg sestop v dolino, mimo bivaka, na Kokrsko sedlo in nato naprej do spodnje postaje tovorne žičnice in po makadamski cesti do Kamniške Bistrice, pa po asfaltu nazaj na parkirišče za slapove Orglice (n.v.571 m), kjer sem ob 15:40h.

Utrujen eno uro počivam ob avtu, bruhanje, vročina, viroza........