LOGAŠKA TRANZVERZALA  (16.junij 2018)

Z avtom se zapeljeva do Hotedršice, kjer parkirava na velikem parkirišču za vasjo v smeri proti S. V to smer začneva kolesariti, najprej po ozki dolini in nato strmo v klanec do lepo urejenega piknik placa - lesene hiše pri Korenu. Od tam se spustiva mimo velike žage do Logaških Žiberš in naprej do Logatca. Med Gornjim Logatcem in Kalcami zavijeva v levo na makadamsko pot. Kolesariva v senci logaških gozdov, mimo Kališča do glavne poti, ki vodi do Laz na planinskem polju. Prečiva planinsko polje, pred Planino zavijeva levo čez Unico do ruševin dvorca Hasberg, mimo izvira v Mlinih do Planine. Zaman iščeva gostilno s hrano, zato nadaljujeva po glavni cesti do Grčarevca. Tudi tu nekdanji kmečki turizem ne obratuje več, zato zagrizeva v strm klanec pod Mesarjev vrh, v hlad gozdov. Malo pred Kalcami prideva na glavno cesto iz Predmeje, nadaljujeva proti Hotedršici, vendar po par km zavijeva levo na makadamsko pot za Novi svet, od koder prideva zopet na izhodišče.