TIČARICA, ZELNARICA (14.-15.julij 2022)

Z vlakom do Bohinjske Bistrice in nato z busom do slapa Savice. Ob 8h začneva s hojo preko Komarče do Črnega jezera. Postanek za okrepčilo in nato naprej do 7jezer. Pred prvim jezerom narediva par fotk, cvetje bujno cveti, narava je čudovita, še posebej z jezerom in hribi v ozadju.

Tu Danila nadaljuje do koče, jaz se vzpnem preko Štapc na Veliko Tičarico (2091m), od koder je prekrasen razgled na prva dva jezera in kočo. Spustim se nazaj na stezo in se preko Kopice (2190m) vzpnem na Malo Zelnarico (2310m) - tu srečam skupino nizozemskih pohodnikov - in nato po brezpotju še na Veliko Zelnarico (2320m). Spustim se na preval Vratca in nato nadaljujem do koče na Prehodavcih, kjer je že tudi Danila, ki je prišla tja po dolini triglavskih jezer. Popoldne uživava na soncu pred kočo in v prekrasnih pogledih na sosednje gore.

Prespiva v koči in se naslednji dan po dolini triglavskih jezer vračava, najprej do koče pri 7jezerih, kjer se okrepčava, nato preko planin Ovčarija, Viševnik, Pl.pri jezeru do planine Vogar, kjer si privoščiva zasluženo kosilo. Greva še do razgledne točke v bližini, nato pa sledi strm spust do Stare Fužine in še hoja po asfaltu to Bohinjskega jezera. Malo počijeva pri jezeru, nato zopet na avtobus in nato na vlak za Novo Gorico.

Lepa tura, lepa narava polna cvetočih rož, lepi razgledi, še lepše vreme - oba dneva brez oblačka.

Skupno sva prehodila 36km v 10:30h.