MARMOLADA – Punta Penia 3343m,   24--25.junij 2008

Z Bojanom se odpraviva po 17-ti uri iz Vrtojbe proti Bellunu. Voziva se pod dolomitskimi gorami Cuvette in Pelma čez prelaz Passo Stalanza 1773m na Passo Fedai 2057m. Tja prispeva ob 21h. Parkirava na zgornjem parkirišču (tu je lep plac za kampiranje ''na črno''). Vsedeva se na klop pred bližnjo restavracijo, ki je bila že zaprta. Pogovor z mimoidočo Fredo – umetnico iz Splita, ki dela v bližnji restavraciji Marmolada.

Vstajanje ob 5h in priprava stvari za vzpon. 5h30' začetek hoje proti koči Pian de Fiacconi (2653m), kjer sva ob 6h45'. Počitek, malica, kapučin in priprava opreme za hojo po ledeniku. Ob 7h15' nadaljujeva po ledeniku navzgor – po gazi – v zmerni strmini, po dolini med vrhovoma Marmolade Punta Rocca in Punta Penia. Ko pripešačiva pod steno,  zavijeva desno po zavarovani poti (100 – 200 višinskih metrov), do nekoliko izpostavljenega zasneženega grebena. Tu nadaljujeva levo po grebenu do vrha Punte Penie (9h15'). Po daljšem počitku na vrhu in ogledu previsnih južnih sten Marmolade se po isti poti odpraviva v dolino. Ob 14h se vračava preko Passo Falzarega, Lago di Mizurine, Passo Mauria in Tolmezza nazaj proti domu. (504 km)