VIŠ (JOF FUART) 2666M, 7. september 2013

Preko Bovca, Predila se zapeljeva mimo Rajbeljskega jezera in po nekaj km parkirava na parkirišču med obema mostovoma (n.v. 950 m)

Takoj po sedmi uri se že vzpenjava po stezi za mostom (smer koča Corsi –pot 626). Pot se cik-cak dviga po lepi gozdni poti vse dokler ne zagledava kočo na Viški planini (Malga Grantagar). Od tu pelje steza prečno pod hribom (trikrat se malo sputi in dvigne zaradi prečenja grap), vse dokler ne zagledava kočo Corsi, (n.v. 1864 m) pri kateri sva po dobrih dveh urah hoje.

Pomalicava, nato pa nadaljujeva proti S, po travnatem pobočju mimo zbiralnika vode in naprej pod steno, nato pa levo v sedlo Forcella Mose z markantno špico ''Mojzes''. S sedla zavijeva desno, nato pa takoj levo v steno (pot Anita Goitan) – pot je varovana z jeklenicami - dokler ne prideva pod stane Turna. Steza poteka nekaj časa pod stenami Turna, nato skreneva s poti Anita Goitan ki vodi desno na izpostavljene police, midva pa nadaljujeva levo navzgor mimo Kozje Mati in nato navpično navzgor do vrha Viša (n.v. 2666 m). Razgled ni najboljši, vrhove zakrivajo oblaki in megla, ki se vali iz doline. Videti je le špice mogočnih očakov Jalovca, Mangarta, Triglava in Prisojnika. Za spomin narediva fotko pri devici Mariji, nato pa se zaradi megle kmalu odpraviva v dolino.

Spust začneva v smeri vzpona, nato pa zaradi megle zgrešiva križišče in prideva na odcep za pot Anito Goitan (preko polic) in potjo, ki vodi ob steni navzdol do koče. Steza se kar strmo spušča, vmes je zavarovana z jeklenicami, v spodnjem delu gre skozi naravno okno, nato spet po nekaj jeklenicah, dokler ne dosežemo travnato pobočje, na katerem je čreda kozorogov. Na križpotju poti 627 in 625 nadaljujeva v levo po 625 na sedlo Krniške Škrbine (Forcella dell Valbone - n.v. 2190 m). Tu se pridruži Pot stoletnica - ferata, ki pelje s škrbine Alta di Rio Bianco.

Od tu se med špičastimi vrhovi Trbiško Krniških špic spustiva po grdem melišču do bivaka Gorica (n.v.1950 m)  in naprej med nizkimi borovci do koče Brunner (n.v. 1452 m). Med potjo naju spremlja glasno žvižganje svizcev in pogledi na strme in špičašte stene vrhov. Mimo koče se spustiva v dolino potoka Bele vode (Riobianco), ki naju po desetih urah hoje pripelje nazaj do avta.