HRVAŠKA ISTRA  (22.- 27.4.2023)

Na tokratne kolesarjenje se odpraviva v hrvaško Istro in sicer njen JV del katerega še nisva prekolesarila.

Sobota - okrog 9h se odpraviva od doma in se prvič ustaviva v Novem Gradu, kjer v pristanišču spijeva kavo in narediva obhod okoli mandrača nazaj do kombija. Naslednji postanek je nad limskim kanalom in nato v Barbarigi, kjer parkirava na privat parkirišču. Tu sva potem nastanjena vse dni. Ker imava  čas, narediva popoldne manjši krog ob obali do trdnjave Benedeti, trdnjave Forno, skozi kamp Colona, Mon Perino, do vasi Bale. Sprehodiva se skozi vas, ustaviva se na pivu, nato nadaljujeva po glavni cesti proti Puli, kmalu pa zavijeva desno za Barbarigo.              (25km)

Nedelja zjutraj - Danilo boli grlo, zato kolesarim sam skozi Peroj, Fažano do Pule, nato za Medulin, vendar kmalu zavije levo za Pomer do Medulina. Tu kolesarim okrog medulinskega polotoka (kampa) in naprej ob obali proti V do svetilnika na rtu Marlera. Pa zopet proti Z (vmes se v samotnem zalivu kopam) in pred vasjo Ližnjan zavijem desno. Po makadamski cesti kolesarim cel čas ob obali mimo neštetih zalivov (kol.pot 333) do rta Sv. Stipan, nato se vrnem in zavijem za Šišan. Preko Pule se vrnem v Barbarigo. (92km) Popoldne preživiva ob vanu, se sončiva, bereva. Zvečer se sprehodiva do trdnjave Benedeti.

Za ponedeljek je bil napovedan dež, zato malo več pospiva, nato se zapeljeva do Pule. Po 12h preneha deževati, ogledava si nekaj glavnih znamenitosti Pule. (Areno, Kaštel, , cerkev in samostan Sv. Franje, trg Forum, slavolok Sergejevič... ) Nazaj grede se ustaviva v zalivu Peroj in se sprehodiva do Fažane in nazaj. V Barbarigi sva ob 18h.

Spremenili so napoved, naj bi deževalo tudi v torek od 11h naprej. Pohitiva, da bi naredila pred dežjem krajšo turo, vendar pred Vodnjanom že začne deževati in se morava vrniti. V vanu bereva in čakava da neha deževati - kar se res zgodi - saj je po 16h ponovno jasno, brez oblačka.Grem tečt do trdnjave Forno, nato narediva še sprehod ob obali.

Tudi sredino jutro je jasno, zato začneva z načrtovano turo. Iz Barbarige za Peroj, nato v Vodnjan in naparej v Galižano. Z asfaltne ceste zavije na makadam proti  Laboriki in proti Valturi. V bližini vasi si ogledava ostanke starodavnega rimskega naselja Nesactium. Nadaljujeva proti J in zavijeva po kol.poti 333, proti morju - ta del ceste je slab, pol kamenja in skal, zaradi dežja tudi poln luž. Nekako se prebijeva do obale, kjer kolesariva ob obali proti J. V zalivu Kala malo očistva kolesa, ki so polna zemlje, nato pa zavijeva za Šišan in nazaj v Barbarigo.  (76km)  Zvečer pride v Barbarigo še brat z ženo, skupaj popijemo kozarček rujnega.

V četrtek zjutraj k Igorju na kafe, nato se s kombijem zapeljeva do Pule, kjer parkirava za Decatlonom na velikem makadamskem parkirišču. Od tu narediva enak krog kot sem ga naredil v nedeljo (brez odseka Barbariga-Pula-Barbarig). (44km). Popoldne se po stari cesti vračava v Slovenijo in do doma.