BRENNKOGEL  (3018m)  12.5.2024

V štirih startamo iz Šempetra ob 2:30h.  Ker je prelaz Monte Croce zaprt, gremo z avtoceste v Pontebi in se preko Mokrin, Lienza zapeljemo do Heiligenbluta. Nadaljujemo po cesti ki vodi čez prelaz Grosglockner. Cestninsko postajo odprejo ob 6h, tako da čakamo 10' (cestnina - 43€) in potem nadaljujemo do prvega ostrega desnega ovinka - Guttalbrucke, kjer je parkirišče (nv 1920m). Smučke nesemo čez potok in si jih takoj nadenemo na noge. S hojo začnemo takoj strmo, rahlo proti desni. Vrstijo si zaporedja strmih delov s krajšimi položnejšimi (Untere in Oberre Bretter). Mimo jezera Brettersee (nv 2483m) in nato še dva strmejša dela, preko katerih pridemo v sedlo. Od tu sledi strmejši del, še poledenel, preko katerega pridemo na vrh.

Spust opravimo v smeri vzpona. Ker smo zgodnji, je zgornji strmejši del še poledenel, naprej pa že rahlo odpuščen sneg, tako da uživamo v smučanju vse do avta. Lepa tura, lep zaključek sezone, hvala tudi šoferju ki nas celo zimo vozi naokrog.