Španija, 23.7.- 7.8. 2005

Sobota, 23.7.

Miro, Nina in Danila smo ob 4.40 startali iz Vrtojbe, na Italijanski avtocesti nas je dvakrat ustavila toča in stolkla havbo. Oulx, prečkanje meje s Francijo, čez prelaz Montgenevre v Briancon, staro mestece za utrdbo, sprehod po uličicah, kapučin in naprej proti Gap-u. Postanek ob jezeru Serre Porcon. Pred Aptom prva polja s sončnicami in lavando.V Aptu ogled tržnice z začimbami, dišavami, mili, siri..V parku pomalicali in si preluftali riti. Ob14 smo že bili v Rossillonu- vasici, postavljeni na okrastih skalah, hiše prebarvane v vse odtenke okre.Tu je največje nahajališče okre v Franciji Ogled vasice, za sprehod po poti okre-Sentier des Ocres pa nam je zmanjkalo volje- kasneje smo se seveda kesali. . Gordes- pravo nasprotje -vse na sivih skalah, hiše, zidane iz sivega kamna. pred vasjo je razgledna točka, od tu smo se peš podali v vas, Nina se je puntala in naju čakala pri avtu. S ceste smo zavili še do Village Bories- muzeja na prostem, vasica kmetov in pastirjev iz minulega stoletja. Spet malo zavijemo iz glavne ceste do parkirišča, od tu pa po sprehajalni poti do Fontaine de Vancluse- izvira, ki priteče izpod ogromne skale.Ob 20.30 v Avignonu v kampu Barthelase(21E- 2osebi, šotor, avto).

Nedelja, 24.7.

Z avtom do brezplačnega parkirišča, od tu z mestnim avtobusom v mesto. V informacijskem centru smo dobili zemljevid z možnimi potmi za ogled in mi smo se podali po najkrajši.Arles-pred vhodom v stari del mesta je prijetno hladno parkirišče. Po ulici, polni stojnic do rimske arene in cerkve Trophine mimo kopališča proti reki Rhone. Chamarge- ornitološki naravni park,odprt za oglede ptic, belih konj, črnih bikov. Proti Saintes -Maries se la Mer  se je dvigovala bela megla. V kamp La Brise (20E) in takoj po postavitvi tabora na plažo. Ves čas je pihalo proti peščeni plaži, morje je nizko in močno valovi in drobno prši v zrak- od tu tudi čudna megla, ki nas je pozdravila ob prihodu.Nina je uživala ob teku s plaže čimdlje na morje. Zaradi močnih valov se ne da plavati, smo se pa igrali.

Ponedeljek, 25.7.

Montepelier-  Barcelona.Po Barceloni smo se zgubljali najmanj eno uro in iskali kamp. Kampiralli v Gava kampu(3osebe, 2noči-58E), ki pa ga na žalost vsake 5 minut preleti letalo- je v bližini letališča. Kopanje, zvečer pa z mestnim avtobusom, ki ustavlja 5 minut iz kampa v center mesta, na placa Catalonija. Večerni sprehod do Sagrade Familije. Zvečer j eživo le na ulici La Rambla.

Torek, 26.7.

Sončenje na dolgi, peščeni in prazni plaži,čofotanje v toplem morju- valovi so visoki in je težko plavati. Popoldne spet do centra mesta,ogled zanimivosti. Zvečer spet namakanje v morju in sploh uživanje.

Sreda, 27.7.

Ob 11 že v Tarragoni po via Catalunija do obzidja. Pred obzidjem parkirali in peš v notranjost h katedrali, ki je glavna znamenitost mesta. Po pešpoti skozi Ramblo Nuovo na Balco di Mediteranio- razgledišče s srednjeveškim mestnim junakom Rogerjem de Huria. Na info točki smo dobili informacije za obisk akvadukta Pont de les Ferreres. Park ob avtocesti urejajo, v bližini je parkirišče in urejena pešpot do akvadukta iz rimskih časov. Nato mimo Valencije-kasneje smo na televiziji videli, da je tu najlepši akvarijum in si ga je vredno ogledat- in zgrešili obalno cesto. Po notranjosti vozimo momo ogromnih nasadov pomaranč do Xative, kjer je znamenita maverska trdnjava nad mestom, do katere je možen dostop z avtom. Mi smo parkirali v mestu, se odpočili pri cerkvi Colegiato-kapitelski cerkvi. V veliki vročini smo se po strmi poti povzpeli mad mesto do razgledne točke, nato pa nazaj po krožni poti. V bližjini mesta Elx zavili v kamp Santa Polo-Bahia (20E)-30sebe)-zvečer polno komarjev in kamp ni ob morju, drugače pa so zelo prijazni in imajo majhen bazen.

Četrtek, 28.7.

Ogles Elx-a, znanega mesta po čevljarskih delavnicah in palmovih parkih, ki sojih zasadili že Rimljani. Adra- ob obalni cesti smo se ustavili in se ohladili v morju, mimo Castel de Ferra, tu je kammp ob morju, pa Nini ni dopadel in smo mogli naprej.Calahonda, kamp Don Cactus(20E)- plaža je čez cesto, morje mrzlo. čeprav piha je tu neverjetno veliko sitnih muh.Ob 11 se je začel v kampu živ-žav.

Petek, 29.7.

Zbudile so nas muhe in brez zajtrka spakirali in odpotovali, pri Malagi smo zavili proti S do Anteguera- mesta z ozkimi, enosmernimi uličicami. Po stari cesti  proti Malagi 12 km iz mesta je odcep za narodni park El Torcal. Na voljo sta dve poti- 45min ali 2 uri hoje. Seveda smo jo na Ninino željo udarili po takratki. Gorsko območje je sestavljeno iz tankih, vodoravnih, ploščatih skalnih plasti. Nadaljujemo po široki, obalni cesti. Pred Giblartarjem smo se na peščeni plaži ustavili, sončili in namočili v mrzlem morju. Na Giblartarju je bila dolga vrsta pred mejo. Sledili smo oznakam za Uper rock in zavili po ozki cesti v strmino. Nekje smo zgrešili pot in prišli na vrh, kjer ni bilo turistov in je bilo vse zapuščeno, ostanki gondole, smeti, predvsem pa veliko opic in pogled na Afriko. Spet v kolono na meji in v Španijo. Vsi kampi so bili zasedeni, šele ob 22.30 smo našli prostor v kampu Paloma v Tarifi (17E).

Sobota,30.7.

Ob cesti vozimo mimo hribčkov, polnih vetrnic in požetih žitnih polj. V Cadizu smo si ogledali polotoček s trdnjavo San Sebastian, brez kopanja naprej v Sevillo. Mesto je veliko, čisto in brez gužve. Kljub vročini- 44° nam  je bilo od vseh mest doslej najbolj všeč. Peš smo se podali do Alcazarja in place de Espagna. Z avta smo pogledali še tore do Oro, Arenas de la Maestraza, obzidje de la Macarena.  Ob avtocesti za Huelvo so velika polja sončnic, mi pa pičimo naprej na Portugalsko- Takoj se nam čas premakne za 1 uro nazaj. Oab obalni cesti smo iskali kamp ob morju, našli smo z bazenomVila Nova - Calica Parc (16.5E). Celo noč je močno pihalo in smo slabo spali.

Nedelja, 31.7.

Potujemo proti Taviri, majhnega ribiškega mesta ob reki. V njej je 21 cerkva, ki so jih zgradili z denarjem od ribolova. Hiše so grajene v arabskem stilu- ploščice, sestavljene v mozaike, zaprta dvorišča...Povzpeli smo se na maversko obzidje Castelo des Moros, sredi katerega je park. Spet zapustimo glavno cesto in zavijemo za Pera, Algaz in si ogledamo Fiesto- peščene skulpture, ki so na ogled od maja do septembra. Navdušeni! V Logosu- obzidanem mestu, se s čolnom popeljemo na ogled skal in skalnatih jam. Med Sagresom in rtom San Vincenze smo kampirali v kampu Orbitur (16E). Proti večeru smo se z avtom odpravili na Capo San Vincenzo gledat sončni zahod.Med potjo smo se večkrat ustavili in s pečine, po kateri se vije steza vse do nazahodnejšega rta Evrope, občudovi peščene plaže spodaj. Tu so idealni pogoji za srfanje. Iz kampa je rt oddaljen le 3.5 km in bi lahko šli tja peš, ampak spet naša Nina.. Capo San Vincenzo je s treh strani obdan s 60 metrskimi pečinami. Celega smo obhodili, močno je pihalo in sredi poletja nas je zeblo.Sonce je zašlo ob 9.45.

Ponedeljek, 1.8.

Miro je prejšnji večer postavil šotor tako, da sva gledala sončni vzhod ob 7.30. Nina je še drnjohala in se smejala v spanju. Pred Sagresom smo se ustavili v trgovini s keramiko in nakupili spominke. Ob cesti za Faro smo videli veliko mlinov brez koles. V Fuzeti smo se ustavili na plaži. Od tu vozijo ladjice do bližnjega otočka s plažami. Ker stalno piha, nimamo občutka, kako sonce žge. Pred Cordobo smo se ustavili pri mehanični delavnici, kjer nam je lastnik dal načrt mesta in točno označil, kako do kampa El Brillante- zelo umazani  WCji ((20E).

Torek, 2.8.

Z avtobusom v center, nato peš po samotnih ulicah do Alcazarja-starega maverskega gradu z vrtovi. S Tore da Leones je razgled na vrtove. mimo zapuščenega mlina smo se podali še do Rimskega mostu, nato smo si ogledali Mezquite- mošejo. Tu ti vedeževalke ponujejo kot darilo rožmarin, če iztegneš roko, da ga vzameš, te zgrabijoin začnejo vedeževati. Popoldne smo mimo nasadov oljk potovali proti Granadi. Oznake so nas pripeljale na ogromna parkirišča pred Alhambro. Za ta dan so bili ogledi ob 18 uri že zaključeni, saj je število obiskovalcev že doseglo mejo 7000. Pozanimali smo se za kamp in ga našli z nemalo izgubljenih živcev -Siera Nevada(21E- zelo čist) ob glavni avtobusni postaji. Zvečer z avtobusom v mesto in vodič Miro nas je pripeljal naravnost do katedrale. Ogled vseh zanimivosti, ki smo jih zasledili v Lonely planetu, obenem sva z Nino obredle vse trgovince.

Sreda, 3.8.

Ob 8 že čakamo v eno od vrst za vstopnice. Po 25 minutah stopimo skozi vhod z "vodičem"-telefonom. Alhambra je najznamenitejša maverska utrdba v Španiji in je pod zaščito UNESC-a, vredna je ogleda. Očarani smo bili nad ohranjenimi palačami, dekoracijami, vrtovi...

Po vijugasti, strmo vzpenjajoči se cesti do najvišje vasice v Španiji- Treveles. Ob cesti mandeljeva drevesa, nekaj mandljev nabrali in pojedli. Po treh urah vožnje smo prispeli spet v dolino do jezu, ki je bil na novo zgrajen in se je ravno polnil in spet na glavno cesto za Motril. Pri nam že znamem kampu El Cactus smo se kopali, nato pa nadaljevali potovanje so Huerca Overa. Našli smo bar Bodega La Marquesina, v kateri so imeli celo simulacijo bikoborbe, veliko trofej- našopanih bikovih glav, bikoborske pripomočke..in si privoščili pikanten tapas (razni prigrizko oz. majhne porcije klobask, zelenjave, mesa...). Zamanj smo iskali kamp ob morju, kjer bi se ustavili za nekaj dni. Nočna vožnja skozi Alcante, kančno se ustavimo v Campellu v kampuCosta Blanca(25E). Lepo urejen kamp, ob bazenu nočna zabava s plesom, zabavnimi igrami, nasploh za turiste, ki imajo radi dogajanje v kampu. Kljub imenu pa ni ob morju.

Četrtek, 4.8.

Zbudili smo se, ker so po zvočniku vabili na jutranjo gimnastiko v bazenu. Potujemo po obalni cesti in iščemo kamp ob morju. Pri El Seler najdemo kamp, ki je blizu morja, po ogledu pa se ne odločimo za kampiranje.Odločimo se, da bomo nekaj dni v kampu pri Barceloni, kjer nam je bilo všeč. Spet zabluzimo, namesto za Gavo zavijemo v Barcelono in krožimo po krožiščih. Končno le pri kampu Tre Estrellas. Zaseden! Razočarani in jezni se podamo na lov za naslednji kamp- na srečo ga najdemo le 500m naprej La Ballena Alegre(40E).Ogromen kamp, poln smeti in zanemarjen.

Petek, 5.3.

Seljenje v kamp 3 Estelle, do katerega smo šli najprej peš po plaži in našli protso mesto za kampiranje v senčki. Nina je počakala tu, midva pa sva se z avtom spet zgubila, prišla skoraj v center Barcelone in po pol ure vožnje končno v kamp. Na plaži je veliko ljudi in  kopno naplavlja ogromne meduze. Zvečer v center in na ulico La Rambla, kjer je najbolj živahno.Mogoče je billo krivo vzdušje ali pa klima, saj sva prvič najini hčerki dovolila piti alkohol. Stolkli smo liter sangrije in se v poznih večernih urah vsi nasmejani vrnili v kamp.

Sobota, 6.8.

Pozno vstajanje. Lenarjenje ob morju- Nina ima spet fleke-ali je kriv alkohol ali morje? Zvečer imamo vsega zadosti in jo spokamo domov.

Nedelja, 7.8.

Ljubo doma, kdor ga ima!                                    Prevoženih 6838 km.