BERLIN MARATON, 23.- 27. september 1999

V letu 1999 sem se odločil, da pretečem še Berlinski maraton, ki še vedno slovi po dobri organizaciji, velikemu številu tekačev in hitri progi.

S prijateljem iz Nizozemske (spoznala sva se na maratonu v N.Y.) sva se domenila , da se zopet srečava in odtečeva ta maraton skupaj.

Priprave za maraton so bile zelo intenzivne, bil sem zelo zagnan, saj sem porabil v avgustu cel dopust za treninge. Treniral sem tudi po dvakrat na dan.

Odhod v Berlin 24.septembra z letališča pri Trstu skoraj točno ob dvanajstih. Po pristanku na letališču me je taxi odpeljal direktno na sejem Sport Expo, kjer sem dvignil startno številko. Tam je bil tudi ogromen sejem tekaške opreme. V poznih popoldanskih urah sem začel z iskanjem hotela, katerega sem že prej rezerviral. Ulico ,v kateri naj bi bil hotel, sem našel šele, ko se je temnilo, vendar je bila na tisti hišni številki restavracija. Po pogovoru z natakarjem smo ugotovili, da je moj hotel na ulici z istim imenom, vendar v vzhodnem delu Berlina. Rešil me je taxist, ki sem ga mastno plačal, vendar je imel tudi on težave pri iskanju. V hotel sem prispel malo pred polnočjo.

Sobota-25.september:

Zjutraj se srečava s Pietom v hotelu in se odpraviva skupaj na Breakfest run. Tek je potekal izpred dvorca Charlot (poletna rezidenca žene Fredericka III ),  do Berlinskega stadiona (Olimpijske igre leta 1936, stadion nogometnega kluba Herta BSC), kjer je bil zajtrk. Popoldne je minil mirno v pogovoru s Pietom in ogledom startnega prostora v bližini znamenite statue Goser stem.

Nedelja-26.september

Odhod na start - Charlotenburg. Najprej s tramvajem, nato s podzemno železnico. Startni boksi so bili razdeljeni po prijavljenih časih tekačev. Start in že smo tekli po ulici 17.junija, mimo statue in Brandenburših vrat, nato pa naprej po ulicah Berlina. Tekel sem zelo enakomerno po 3'30-3'35''/km, malenkostno sem zaostal na 25 do 35 kilometra, kjer se je proga rahlo vzpenja. Tekel sem brez problemov vse do 34 km, ko sem začitil želodčne težave. Že sem mislil zaviti ''na stran'', ko me je prehitela absolutno 5. uvrščena ženska. V tistem trenutku sem pozabil na vse težave, se jo ''prijel'' in tekal za njo do cilja (zadnjih 5 km je malenkostno navzdol). V cilju zadovoljen s časom 2'29''29'', tušranje, čakanje na prijatelja Pieta, nato pa sva šla skupaj na zasluženo pivo v bližini cilja - na Bretscheidplatz, kjer je bila tudi podelitev in koncert.  Sledil je še kratek ogled mesta in nato v hotel na zaslužen počitek.

Ponedeljek – 27.september

Temelitejši ogled mestnih znamenitosti. Prvo še enkrat na cilj teka Bretscheidplatz, kjer sva si ogledala znamenito cerkev Gedachtniskirche, ki je bila delno porušena na koncu 2.sv. vojne, Pariserplatz - Brandenburška vrata in Reichstag, Pergamon ob reki Spree, National Galery, Schlosplatz – Palace square), Gendamen market z gledališčem, monumentom Schillerja in French Catedral, ogled ostankov Berlinskega zida, Alexsander platz s TV anteno, Nicolas Quarter z Red Town Hall in cerkvijo Sv. Nicolasa in za konec še Karl-Marx platz-a.

Zvečer odhod na letališče in povratek v Slovenijo.

Čas maratona:

25-30 km.......18'22''

30-35 km.......17'56''

35-40 km.......17'41''

Zmagovalec Kiprono (Ken) 2h06'44' in pri ženskah z novim svetovnim rekordom Tegla Loroupe (Ken) 2'20'43''.