Volovja reber8. februar 2011

Z avtom se zapeljeva do Ilirske Bistrice, tam zavijeva za Snežnik in po 10km na ovinku pri smerokazu ''Kaktusu'' levo do Trnovske bajte. Parkirava in začneva s hojo v smeri od koder sva se pripeljala. Po sto metrih zavijeva na desno, po kolovozu, ki naju pripelje na vrh prvega hribčka. Od tu zagledava znamenito skalo pod vrhom Velike Milanje. Po travnatem pobočju nadaljujeva do skale, kjer narediva kar nekaj fotk in uživava v razgledih na okoliške in daljne hribe (Učka, Čičarija,  Vremščica, Nanos....) Od tu se vzpneva na Veliko Milanjo (1099 m), kjer se nama spet odprejo novi pogledi na Julijce, Pivško kotlino, ...... Po zasneženem pobočju se spustiva do kolovoza in spet v hrib na Belo Ovco (1029 m), kjer ovac sicer ni bilo, zato pa se po oblem hribu valja toliko več zgubljenim ovcam podobnih skal. Nadaljujeva po grebenu mimo velike antene, 90 m visoke sonde, nato pa do Milanke (948m). Tu pomalicava, ob robu borovega gozdička se v suhi travi nastavljava soncu, nato pa se počasi - preko Velike Milanje - vrneva do izhodišča.