Vela Draga in Učka-Vojak ,  22. maj  2010

Z avtom se odpeljeva preko Kozine, Črnega kala, Buzeta do Lupoglava, tam nadaljujeva do križišča, ki pelje proti Pazinu,  midva zavijeva levo za Reko. Cesta se začne rahlo vzpenjati, malo pred odcepom za vhod v tunel Učka  naju tabla opozori na naravni park Vela Draga. Sprehodiva se po označeni učni stezi, ki naju pripelje na rob kanjonske doline, kjer se odpre pogled na številne kamnite apnenčaste stolpe. Steza se spusti strmo v desno mimo stolpov do stare železniške proge. Nadaljujeva levo pod stenami, kjer so urejene številne plezalne smeri. Po krožni poti v klanec do izhodišča.

Zapeljeva se naprej v smeri za Reko proti planinski koči Poklon. Ustaviva se malo prej, na križišču za Vojnik (n.v. 980  m). Peš nadaljujeva po asfaltni cesti, nato pa po stezi, ki vodi iz Poklona na vrh Vojaka. Pot se ves čas rahlo vzpenja in vodi po lepih bukovih gozdovih, ki pa obenem zakrivajo pogled proti morju. Pred vrhom prvo opaziva veliko TV anteno nato pa še znameniti razgledni stolp (zgradili so ga avstrijski vojaki za potrebe opazovanja v času 1.sv. vonje) na vrhu Vojaka (n.v.1401m).  Zaradi oblačnega vremena razgled ni najboljši. Lepo se vidi na otoke v kvarnerskem zalivu in na drugi strani na Boljunsko polje, proti S pa le do Slavnika, Snežnika in Risnjaka. Skleneva, da se vrneva enkrat pozimi, ko bo lepši razgled. Do avta se vrneva se po isti stezi  (vmes naju je lovil dež)  in  nazaj v Slovenijo.