PIC CHIADIN (2302m) (28.julij 2020)

Po avtocesti mimo Udin, za Tolmezzo, proti prelazu Monte Crocce, v tretjem ovinku zavijeva z glavne ceste in se voziva po makadamski cesti še par sto metrov (nv 1100 m). Parkirava pred rampo in ob 8h že startava, najprej po betonski cesti, ki se malo pred parkiriščem odcepi strmo v desno. Po ~sto metrih lahko nadaljuješ naprej po cesti ali po stezi skozi gozd (pot 148), po kateri prideš zopet na makadamsko (betonsko) cesto do prve planine  (Casera val di Collina). Tu nadaljujeva po cesti ki se strmo dviga mimo mimo koče Caser Plotta, pod hribčkom Cima Plotta do prevale Forcella Moraret (nv 2112). Tu stoji tudi koča Marinelli. Malo podahneva in nadaljujeva na vrh Pic Chiadin, od koder so lepi razgledi na vse strani. Z vrha je še dve uri hoje na bližnji, višji hrib Monte Colians (nv 2780m).

Vrneva se naravnost navzdol po travniku, ki je poln cvetoče arnike, do koče in nato po grebenu čez Monte Floris (nv 2184) do koče Casera Plota in v smeri vzpona do avta.