Detroit Techno
Juan Atkins, navdušen nad romanom Alvina Tofflerja, The Third Wave, v katerem avtor izpostavi prihod tehcno upornikov, ustanovi Model 500 in založbo Metroplex (1985) ter sledi smernicam z debitantsko izdajo No UFO's. Pod vplivom Kraftwerka Kevin Saunderson (Inner City) in Derrick May kreirata izviren zvok Detroit techna.
Chicago Acid House
Vzporedno z dogajanjem v Detroitu Chicago razvije popolnoma novo minimalistino verzijo housa, ki se popolnoma zanaša na uporabo Roland 303 baslinije in Roland 808 ritem mašine ter zvoke, ki jih ti dve aparaturi lahko producirata. Popolna ilustracija teh zvokov so Phuture Trax (Phuture), I've lost control (Sleazy D) in This is Acid (Maurice). Izraz acid pa sta si izmislila DJ Larry Sherman in ustanovitelj DJ Internationala, Rocky Jones. Izraz naj bi opisoval jedek kljuvajo obutek, ki ga izzove tovrstna glasba.
DJ Europop
Sampling se pojavi kot tehnologija, ki skupaj z razširjenostjo housa prisili mlade DJ-producente, da ustvarjajo nekakšen Crossover Clubstyle in s spretnimi miksi vokalnih samplov ter underground stilov postanejo na lestvicah številka ena. M.A.R.R.S. izdajo klasiko Pump Up The Volume, medtem ko S-Xpress, Bom The Bass (Beat Dis) in Coldcut sledijo vzoru.