- Zaženi program Scratch 2 in odpri VAJA7.
- Potrebujemo dva mačka. Z desnim miškinim gumbom klikni na figuro mačka in izberi ukaz podvoji.
- Klikni na ozadje in izberi zavihek OZADJA. S pomočjo orodja za risanje nariši polni rdeč pravokotnik. Glej sliko.
- Mačka postavi tako, da bosta eden nad drugim. Glej sliko.
- Pri obeh mačkih bo potrebno zamenjati ukaz z ukazom .
- Novemu ukazu moraš dodati še ukaz zaznavanja, ki ga vstaviš v šestkotno odprtino. Kliknemo na mačka, ki stoji pred rdečim kvadratkom. Kliknemo skupino ZAZNAVANJE in v ukaz ponavljaj prenesemo ukaz . Kliknemo na vijoličen kvadratek in nato na kvadratek, ki ga imate na odru. Barva se spremeni.
- Kliknemo na drugega mačka. Kliknemo skupino ZAZNAVANJE in v ukaz ponavljaj prenesemo ukaz . Kliknemo na majhno puščico in izberemo ROB.
- Preizkusi delovanje programa.
- Ko se program zaključi, moraš z miško premakniti mačka na začetek odra.
- Shrani narejeno pod imenom VAJA8 na disk učenec.
DODATNO SAMOSTOJNO DELO
- Spremeni program tako, da se bosta ob dotiku mačka sama vrnila na začetek odra.
- Uporabiti moraš ukaz . Katere koordinate vneseš in kam postaviš ukaz ugotovi sam.
- Vse skupaj shraniti kot VAJA8S.
|